18 Haziran 2023 Pazar

3- 18 HAZİRAN 2023 ÖZETİ

NE İZLEDİM*
    Bülent Şakrak 'ın yazdığı,  Erkan Kolçak Köstendil'in yönettiği,  Nejat İşler, Rıza Kocaoğlu, Ali Seçkiner, ve Merve Dizdar'ın oyunculuklarını izleyebileceğiniz Tamirhane'yi 3 Haziran günü izledim. Beyazperde adlı sitede 2.8 almış fakat ben sevdim, bir şekilde izletti kendini. Bu kadronun çıkaracağı  bir film için vasat gelebilir, fakat eğlenceliydi. Ve yine Rıza Kocaoğlu'nun müthiş oyunculuğu. Hele o tornavidalı sahne... Neyse izleyenler yazsın 😄 gizemini bozmadan ama, "spoilerSIZ" 

*******************************************************
NE OKUDUM*
5 Haziran günü Ursula K. Le Guin ablamdan Devrimden Önceki Gün adlı kitabını okudum. 

"Anarşizmin başlıca hedefi otoriter Devlet'tir ( ister kapitalist, ister sosyalist olsun); başlıca ahlaki ve pratik ilkesi işbirliğisir (dayanışma, yardımlaşma).

hainish cycle #6.5 diye geçiyor,  serinin içinde ROCANNON'UN DÜNYASI var ;)

********************************************************************************
 NEREYE GİTTİM*

14 Haziran, Mülkiyeliler 'deki etkinliğe katıldık.
Ankara Öykü günleri kapsamında, Dergilerde yer bulmak konuşuldu. Ben sonunu kaçırdım ama 20.00'ye kadar olan kısmında oradaydım. 

Evet benden 15 günlük raporumu okudunuz, sizler neler yaptınız ? Neler okuyup, izlediniz? Umarım günlerinizi hep size en iyi gelen şekilde geçirmişsinizdir. Sevgiyle kalın arkadaşlarım, sağlıkla kalın.

26 yorum:

  1. uncharted
    the adam project
    cruella
    :)

    YanıtlaSil
  2. Tamirhane konusunda aynı noktadayım, izledikten sonra yazımın son kısmında hissimi şöyle ifade etmiştim ben de:

    "... duygu dünyama bir çentik atarak girdi, aklımı ayağa dikti, keyfimi zıplattı ve finalin ters köşesi ile de içimde alkış kıyamet kopmasına sebep oldu.Tüm bunlara rağmen yine de şiddetle öneririm diyemiyorum; zevkler, okumalar ve renkler meselesi."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      ifadelerinizin altına ben de imzamı atıyorum o halde, gerçekten ilginç bir izlenti oldu :)

      Sil
  3. mülkiyelilerin yemekleri çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Çokkkkk güzel, maşallah sana 🧿👏👏🤗🤚

    YanıtlaSil
  5. ay ben durgunluk dönemindeyim, devamında çöküş gelmesin de..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      niye böyle olduk biz Eren'im :(( artık dibi bulduysak, yukarıya dönsek yönümüzü :)

      Sil
  6. Tamirhane'nin kadrosu iyiymiş:)
    Ursula abla okunur..
    16 Haziran'da öykü günlerine ancak uğrayabildim, güzeldi..

    YanıtlaSil
  7. Pozitif yorumundan dolayı filmi izlemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Her seferinde Tamirhane'yi açacakken cayıyorduk. Burada görünce ve Buraneros'un da yorumunu dikkate alarak "izleriz o halde" diyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      umarım seversiniz o halde:) sevgiyle..

      Sil
  9. Tamirhane izlenecekler listesine eklendi:) Ben bu ara hep hikaye yazmaya çalışıyorum ama aksattım bazı durumlardan dolayı, kitap yorumu da yazamadım ne zamandır:(
    Bayramdan sonra buluşalım:)))

    YanıtlaSil
  10. Elimdeki iki kitabı da hala bitiremedim bunun dışında overdose çalışıyorum. Başka güncellemem yok efenim. :) Ursula'mı gördüm içim bir hoş oldu nokta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      ahaha Ursula'yı görüp bir hoş olmayan de ne bileyim :) kolay gelsin :)

      Sil
  11. İki konser var Haziran'da gittiğim. Arkadaş buluşmaları var ( beş tane yapmışım bak farkında değildim). Dişçi bi de başımın püsküllü belâsı dişlerim, daha yaz ortasında kadar oralarda olucam sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      sen hep aktifsin canım, bravo... Dişler için Allah yardımcın olsun, bana sorarsan en zor sağlık işi diş:)

      Sil
  12. Ben son zamanlarda iş dışında pek aktivite yapamıyorum maalesef ki. :)
    Tamirhane'nin kadrosu bayağı iyi görünüyor, merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      ne yazık ki ülkede çalışan kesimin aktivite yapabilmesi pek mümkün değil.:(

      Sil
  13. Ben hiç Ursula K. Le Guin okumadım, nedense sıra bir türlü ona gelmedi, şimdi yazınızda görünce ön sıralara almaya karar verdim.
    Blogları bu yüzden çok seviyorum, birinden bir yazar,bir dizi,bir kitap görüyorsun ve ya ben de okusam izlesem diye düşünüyorsun, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemucu,
      ya Ursula değişik bir kalem, umarım sevenlerden olursunuz... Aynen blog alemi çok katmanlı ve öğretici...

      Sil