31 Ocak 2022 Pazartesi

AYLIK / OCAK '22

 

Muhteşemdi... Her ne kadar anlattığı dönem bakımından aynı muhteşemlik söz konusu edilemese de...



O bir; izleyip bitirebildiğim ilk anime...
 o bir; yaoi...
 o bir; 2 sezon 24 bölüm...
 o bir; devamı gelsin ümidi 😄


Bu film nasıl komedi olabilir hiç anlamıyorum bana sorarsanız çok ağır dram içerir. Dear ex, 👍


Nice zamandır şöyle nice'lı bir çift bulsam da izlesem, üstüne bir de bu çift Koreli olsa gibi saçma düşüncelerim yoktu.
Yeğen, daha önce zibilyon kere izlediğimiz vampirli seriyi zibilyon +1. kere izlediğini söyledi, bunun üstüne denk gelip okuduğum bir yazıda insanların bazı film/dizileri çok kere izlemesinin aslında güvende hissettmekle alakalı olduğunu çünkü sonu bilinenin sürpriz olamayacağını falan anlatmışlardı, ben de malumunuz bazı dizi/film/kitapları defaatle hatmetmeden rahat etmeyen bir bünyeye sahip olmaklığımla övünürüm. Bu yüzden zibilyon +1. kere açtım ve" Always, love you" adlı filmi izledim.  Ne alakası var bu diziyle değil mi 😄 
Alakası, So ji Sub'çuğumun filmi de doğal olarak Korece , ve ben o filmi izleyince, Koreceyi ne kaa özlemiş olduğumun farkına vardım, bu diziyi de bir blog arkadaşım önermişti, veee sonunda diziyi de izledim. 
 Kesinlikle çok klasik, çok saçma bulabilir,  fazla romantizmden kusabilirsiniz, ya da daha ne kadar mantıksız bir senaryo yazılabileceği üzerine dizi boyunca onlarca tez yazabilirsiniz. 
  Ben niye 4 yıldız verdim, çünkü ihtiyacım vardı bu kadar saçmalığa. Çünkü reel hayat bazen kulaklarımızı kapatıp kaçamayacağımız kadar duymak zorunda olduğumuz gerçeklerle dolu olabilir ve  kuytu bir köşede biraz soluklanma ihtiyacı hissedilebilir.  Benim için bu ayın nefes köşesi bu dizi oldu. Teşekkürler Hoş Çocuk.

Bu ay okuduğum kitaplar :
İyi adam ve The Ballad of songbirds and Snakes henüz bitmese de ...
 



28 yorum:

  1. Benim aynı filmi ya da diziyi birden çok kez izleme huyum yoktur. eşim şu komedi şeysilerini sıkılmadan izler ya ben ne olduğunu bilince sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adadenizi,
      aslında okunacak/izlenecek binlerce şeyin içinden sanki sonsuz zamanım varmış gibi niye aynı şeyi okur/izlerim diye düşünmüyor değilim bazen ama, bir şeyi sevdim mi kolay vazgeçemiyorum sanırım :D

      Sil
  2. descantes of sun'da oynayan çocuk sanırım, ama kızı merak ettim bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      evet o çocuk :) kız da güzel bir şey ama ne yazık ki çok fazla uzatılmış bağzı şeyler..

      Sil
  3. şu anime, hoş çocuk, always love yu, not aldım :) bazı diziler iki üç defa izlenir, mom, how ı met, blacklist, heartland, bu dizilerin hepsi çok fazla sezonlu olmasına rağmen hepsini en az iki kez izledim, mutluluk dizilerim onlar, bazı filmleri ise en az 30 kere izliyorum yaa, üç renk mavi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ahaha senin 3 defa izlediklerinden birini bile bir kere izlememiş olmamı neye borçluyum acaba:D üç renk mavi film mi, bakayım mı :Ç?

      Sil
    2. üç renk mavi
      üç renk kırmızı
      üç renk beyaz

      kieslowski :) üç renk mavi, en sevdiğim film :)

      Sil
    3. deeptone,
      aaaa bakılır o zaman :D bir deneyek hiç olmadı :)

      Sil
  4. Benim de iki kez izlediklerim oluyor uzun zaman aralıklarında. Bol kitaplı, bol filmli bir şubat ayı olsun inşallah 😊🤚

    YanıtlaSil
  5. benim kitaptan yana verimli, film/diziden yana verimsiz bir ay oldu Eylem'cim, senin içinse verimli olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      bence kitap her durumda filmden daha iyi :D sevindim senin adına :D

      Sil
  6. Kulüp hala izlemedim, izleyeceğim yakında:))) Sevdiğim dizileri, filmleri birkaç kere izlerim sıkılmadan:))) Ocak ayı fena geçmedi benim için, Şubat ayına iyi bir başlangıç yapamadım:))) Senin için çok güzel geçmiş, sevindim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      acelesi yok izlenir :D Ocak çok verimli diyemiyorum ama eski benle kıyas yapmasam daha mutlu olacağım sanki :)

      Sil
  7. Ben de bir kere okuduğum kitabı bir daha okumaz, bir filmi ya da diziyi ikinci kere izlemezdim. Bunu yapanlara da garip gözlerle bakardım. Keşfedilecek o kadar yeni şey varken neden aynılarını tekrar tekrar okuyorsunuz/izliyorsunuz derdim. Son bir yılda ben de o kervana katıldım. Yeni bir kitap, film, dizinin seni hayal kırıklığına uğratma ihtimali var ama bildiğin sularda yüzersen mutlu olacağını bilirsin. Birkaç sene sonra üniversitede okuduğum klasikleri tekrar okuyacağım. Bakalım bakış açım ve zevkim ne kadar değişmiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      aaa aslında bakış açın doğru neden zaman sınırımız varken aynı yere dönüyoruz değil mi :) Çok yaparım ben ya, eskiden de yapardım, hatta birden fazla okuduklarım diye bir post mu yapsam acaba:D Bende geriye dönüşler her defasında şaşırtıcı sonuçlar veriyor, eskiden okuduğun bir kitabı okumak bilhassa. Yorum yaz bunu bir postla sen de:D

      Sil
    2. Senin birden fazla okuduğun kitapları duymak isterim. Dediğin gibi ayrı bir yazıda yazabilirsin :-)

      Sil
    3. şule uzundere,
      aklıma sokma böyle şeyleri :D

      Sil
  8. Fakat çok teessüf ediyorum o So Ji Sub değil, O Song Joong Ki ikisi de bebeyimizdir o ayrı. :D Bu arada So Ji Sub özlendi ve de izlenmediyse Oh My Venus ve Master's Sun öneririm. Paylaştığınız da dahil hepsini izlemiş biri olarak diyorum ki en saçmasını izlemişsiniz, diğerleri çok daha iyi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. She is the man,
      yok olay şu: Song Joog Ki'yi izlediğim diziyi yani "Nice Guy" adlı diziyi izlemeye başlama sebebim= So ji Sub'un "Always, Love You" filmi. Bu filmi(izlemediysen kaçırma :) zibilyon +1. kere izleyince Koreceyi özlediğimi fark ettirdi bana yeniden :D ,So ji Sub konusu kırmızı çizgimiz yalnız, çıkardığı rap albümünü bile dinlemiş biri olarak söylüyorum ki rap müzik sevmem :D Kore dizileri + filmlerini 2 sene uyku uyumadan izlediğim bir dönem oldu, o zaman şikayet ediyordum ama şu anda o kadar tutkuyla yapabileceğim bir şey olsa keşke...

      Sil
  9. Aynı kitabı tekrar okumam diyordum ama ilk gençlik yıllarımda okuduğum ve çok sevdiğim kitaplara bazen yeniden dönesim geliyor. Konusunu unutmuşum çoğunun.

    Filmlerde ise çıtır çerezleri bazen çift dikiş yapıyorum. Garantili iyi hissetme hali :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      evet tam olarak bu, garantili iyi hissetme hali tekrarlanana eylemler :D Ben sıklıkla okuduğum kitaplara dönüyorum ve neden bilmem her defasında daha farklı hissettiğimi düşünüyorum. Keyfiniz bol olsun.

      Sil
  10. Yaaaa aylar sonra blog okuyorum müthiş hissiyat. Samimiyetiniz yazıdan nasıl güzel geçiyor. :)
    Korece severiz.Kalp kalp.
    Birgaripseyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BGŞ,
      Şeyma, Hoş geldiniz, dönseniz artık aramıza :D Korece sevgimizi kimse sorgulamasın o derece yani :D teşekkür ederim, inş geçiyordur:D bunun için hala yazıyorum yoksa özele dönmek düşüncesi bana da bağzı bağzı gelmiyor değil :D sevgiler

      Sil
  11. İzlediğim bir filmi önceden yeniden izleme potansiyelim vardı, şimdi yok nedense:)
    listemdekileri ah bir bitirebilsem:)
    verimli bir ay olmuş, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      ooo listeleri bitirmeyi bekleseydim sanırım 5 ömür daha yaşamam gerekirdi :D tenks beybi, bazen öyle gelişine vurmak ta lazım.

      Sil
  12. Kulüp dizisi, Türkiye’de icra edilmiş en kaliteli dönem dizilerindendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utku MAvili,
      iyiydi bence de, uzmanı değilim ama izlerken bile bir tarzı olduğunu hissettirebiliyor :D

      Sil