30 Eylül 2021 Perşembe

EYLÜL 2021 ÖZET

 Eylül 2021 'de Ne Yaptım Ben;

Mutluluk sebebi,

Bize en mutsuz zamanlarda umut olduğunuz için teşekkürler, bu yaz pek çok gönlü fetheden yegane şey siz oldunuz. 

DİZİLERİM 

    İlk sezonu sanırım 3 günde bitirdim, eksikleri çok olabilir, çok beğendim de diyemem ama bir alıp götürme hali söz konusu oldu bende 😍


Neverthless, bir Güney Kore yapımı, ve Netflix özelidir...

Hımm bu diziyi niye izledim biri beni aydınlatsın,  belki cinsiyetten bağımsız bir Çalıkuşu hikayesi olabilirliğindendir, kim bilir!


Spoiler:

 Bir öpücükle sezon bitiren ilk bl olabilir 😄

Bazen Güney Kore yapımı işleri izlerken acaba bütün normal yaşamlarını da bu kadar ağır çekim mi yaşıyorlar diye merak ediyorum 🤔
Yukarıdaki spoilerin geçerli olduğu 2. Bl 😉

Bu dizi bir hayli eylenceliydi, hem 10 dakika bölümleriyle hem bl oluşuyla hem de esprileri ile gönlümü fethetti.
Çok datlular ya 🥴

Ne OKUDUM



Nereye Gittim

Rahmi Koç müzesi 




2021 Yılında Avrupa'nın en iyi Müzesi seçilmiş


Ankara Kalesi



 


 







 









15 yorum:

  1. hiç Kore dizisi izlemedim:))
    Ankara Medeniyetleri Müzesi'ni ailece gezmiştik, güzeldi:)
    Rahmi Koç Müzesi'ni de listeye aldım..
    Yeni ay güzelliklerle gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      Kore dizisi izlememek hem de hiç :D vallahi kayıpta değilsin diyecem ama
      beni bir dönem bir hayli etkilemişlerdi, şu aralar da geri dönmek ile dönmemek arasında gidip geliyore :) ay inş, bir de yavaş geçsin nereye koşturuyoruz bilemedim :D

      Sil
  2. Gezi kısmı güzelmiş:) Belki onlardan da bahsedersiniz ileride:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      yok yok bahsetmem :D aslında gezdiğim yerleri yazıyorum ama onlar için özel bir çabam yok, ama ara ara gezdim gördüm kısmı oluyor blogda, son 2-3 yıldır aksamış olsa da :D

      Sil
  3. rahmi koç u henüz gezemedim. diğer müzeye gittim tabi ankara kalesine de. okudukların da güzelmiş. diziler de iyi duruyor. ben de çok dizi izledim kardeşimle 3 buçuk ay gece geç saatlere kadar kdrama izledik :) bazen ben de merak ediyorum ağır çekim mi yaşıyorlar diye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      ahaha değil mi aklın yolu bir , Rahmi Koç ta enteresan ya da bize oldukça enteresan geldi :D

      Sil
  4. son bir iki yılda o kadar çok dizi çekmeye başladılar ki bu koreliler, ister istemez azcık kaite düştü sanki, yani sanki biraz amerikanlaştılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ondan mı diyorsun, ahaha belki de kim bilir, seviyorlar Amerikalıları zaten :D

      Sil
  5. Kadın voleybolcularımız bu yaz gerçekten hepimizi nasıl mutlu ettiler, nasıl ortak noktada birleştirdiler. Alkışların en büyüğü onlara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun ŞArkısı,
      kesinlikle, bir de o kadar umutsuz bir zamandaydık ki yangınlar zamanında, güzellik getirdiler...

      Sil
  6. Güzel Ankara. Sadece bir kez o da 2009 senesinde gittim. Bir daha gitmeyi çok isterim. Artık ne zaman kısmet olursa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Gelirsen beni de gör lütfen :D

      Sil
  7. Ne güzel geçirmişsin ayı:))) Ben de Ankarada'yım ama pek sevdiğimi söyleyemem:)
    Umarım bu ay da güzel geçer senin için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      ben de sevmiyorum, ya da sevilecek yerlerini bulamadım henüz diyelim, bir gün karşılaşır mıyız ki :D

      Sil
    2. Belki bir gün karşılaşırız:))))

      Sil