4 Mart 2021 Perşembe

ŞEYTAN DİSKO- YAPRAK ÖZ

 Bu kitabı okuyuşum bir zorbalık hikayesidir, 
kitap okutma zorbalığı :D
 Bakınız ilk olarak  EREN  okuyup beğendiğini yazarak, ardından da ELİF okuyup "ille de okuyacaksın" deyip kitaplarımın arasına koyarak tarafıma zorla okutmuşlardır kitabı.(her ikisinin bloguna da isimlerinin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz) 

Yoksa öyle her gün düzenli kitap okuyayım derdiyle yanıp tutuşan ya da okuyamadığım her dakika için hayıflanan biri miyim ben (!).

Gelelim sadede, kitap okunacaklar arasında 1-2 sene kesin beklemiştir diye düşünüyorken baktım evet Elif 2019'da okumuş, o tarihten beri okunacaklarım arasında paslanıyor, dedim "bu aralar gerilime ihtiyacım çok, ama korku gerilim izlemeye yeterince cesaretim yok" o halde bir Yaprak Öz romanı iyi gider, konusu hakkında her iki blogger da bilgi vermiş o sebepten ben yorum yapmayacağım ama kadın kahramanı sevmedim, fazla salak (bence), aslında iyi eğitim almış olması bu kısımda inandırıcılık anlamında negatif etki yaptı bende.  Sonu da yine kendi salaklığı (hala bence) :) Prag kısmı güzel olabilecekti de işte çok fazla tinsel geçti yalnız o kısım sanırım en çok gerildiğim yeri idi kitabın.

Fakat bu kadar yakınık sesten sonra (benim sesimle okuduğunuzu var sayıyorum blogu)hala diyorum ki Türk Edebiyatı için bir adım olabilecek kitaplardan biri, bir de bu kadar tinsellik karıştırmasak olacak bu iş sanki :D 

Kolay okunabilecek kitap arayışında olabilecekler için tavsiye edilir bir gerilim romanıdır. 

Teşekkürler blogger arkadaş ve bazı yakın hısım kimseleri :D
Yeni bir yazarla ve hikayeyle buluşturduğunuz için beni, seviliyorsunuz her ikiniz de :)

Siz sevgili blogger okuru/yazarı ziyaretçim, siz de seviliyorsunuz; burada olduğunuz için, kitaplarla ilgilendiğiniz için, "ne saçmalamış bu yine " demeden  ya da diyerek buraya kadar okuduğunuz için...

 




 

14 yorum:

  1. Arada böyle çıtır çerez romanlar iyi gidiyor. Zorla okutanlar da iyi ki varlar :) Öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. bende sevdiğim kitapları zorla okuturum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      yaşasın zorla kitap okutanlar kulübüne hoş geldiniz :D

      Sil
  3. Yaprak Öz'ün romanlarından o kadar bahsediliyor ki kitap fuarında özellikle Kadir Aydemir'e sorup, onun "İlk bunu okuyun o zaman" demesiyle Berlinli Apartmanı'nı almıştım. Kurgu fena değil ama hakikaten hafif. Bir ikincisini tercih etmedim açıkçası. Kimse kızmaz umarım, her yazar her okura uymayabilir:)
    Keyifli okumalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun ŞArkısı,
      zaten ille de herpsi her birimize aynı oranda uymaya kalksa bir problem olur bence, kişisel olarak değişmesi gerektiği gibi zamansal olarak bile etkileyiciliğinin değişkenlik göstermesi normalidir bence de, Berlinli'yi de duymama rağmen "hemen mi" sorusu,, "biraz daha bekletilebilir" diye yanıtlanacaktır tarafımdan :D

      Sil
  4. kolay okunacak ibaresini görünce uzaklaştım, tutsak eden kitaplar beni çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,
      ama beni tutsak edemedi diye herkeste aynı etki olmak zorunda değil zaten kıstas ta ben değilim hele şu zamanlarda hiç değilim :D

      Sil
  5. Sonuna kadar okudum :-) Bu yazarı Eren'in bloğunda çok sık görüyorum. Birkaç kitap yorumunu okumuştum ondan. Henüz yollarımız kesişmedi ama bir gün okurum herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      bir gün mutlaka okursun bence:D sen var ya ya, çok seviyorum :D

      Sil
  6. yaprak öz, sine ergün, melisa kesmez, şermin yaşar, sevinç çokum, gözdelerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Sine Ergün de modern yazıyor fakat kulvar farklı, Sevinç Çokum daha eskilerden ama sanki :D

      Sil
  7. Eylem’cim ne kadar naziksin çok teşekkür ederim beni de andığın için, kitabı genel olarak beğenmene sevindim, sen de çok seviliyorsun:) çok uğrayamıyorum bu aralar buralara, Deep haber verdi ona da teşekkür ederim, eline sağlık Eylem’cim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      ben teşekkür ederim Eren, sevgiyle kal :D Arada sırada da olsa uğra ama :D

      Sil