28 Ocak 2020 Salı

ELVEDA SSK - FERHAN ŞENSOY

1. Basım 2005
3. Basım 2005
200 sayfa
Ortaoyuncular yayınları 


Ferhan Şensoy'dan okuduğum kitaplar içinde ne anlattığını, neden anlattığını anlamadığım ve bu anlaşılamama sorununun kitap sonuna kadar süregeldiği bir kitap. 

Puntolardaki azımsanmayacak boyut ile 200 sayfayı 1 günde okumuş olmam, ne anlattığı anlaşılamayan kitaba karşı yapacağım olumsuz eleştirileri yapmak istemememe sebep oluyor.

Kendisi de pek bir şey anlatmayan kitap için daha fazla bir şey yazmak istemiyorum. 

Şensoy okumalarım bu kitabına rağmen devam edecek.




16 yorum:

  1. Ben severim Ferhan Şensoy kitaplarını ya.. Bunu okumadım ama neden öyle dedin ki sen simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevkoz,
      ben de severim canım o konuda sıkıntı yok :) nasıl desem sanki absürd komedi gibi bir şey . Çok benlik değil sanki.

      Sil
  2. hiç bir kitabını okumadığım bir isim :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye iz süren,
      özellikle biyografik kitaplarını tavsiye ederim. Hatta diğerlerini de ederim bakmayın bu kitabın yorumuna.

      Sil
  3. Ferhan Şensoy kitaplarını severim. Yazdıklarını da çok izledik TRT'de, yıllar yıllar önce. Ama bunu okumadım:) Yorumunu görünce de merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio’nun Şarkısı,
      ben de severim hem de oldukça fazla severim Şensoy’u, bu kitabı bir istisna benim için de ...

      Sil
  4. Ben sadece anılarını okumuştum, onları bile uzun sürede okumuştum hatırlıyor musun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      oysa güzeldir anıları ya ama azcık sevmiştin di mi, azıcık ta olsa yani...Zorla sevdireceğim ...:)

      Sil
  5. Ben de çoğu kitabını okudum, olay örgüsünden çok sözcük oyunlarını, kendine özgü mizahını seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil,
      ben de severim Şensoy, bu kitapla aramızdaki bağ tam oturmadı ama Şensoy sevengillerdenimdir.

      Sil
  6. eğlenceli kitapları var okudumdu ama bunu bilmiyoms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bu da eğlenceli ama biraz doz aşımı olmuş sanki.

      Sil
  7. kitabı çok merak ettim şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      vallahi edilecek bir kitabı değil diğer kitaplarını şiddetle tavsiye ederim ama :)

      Sil
  8. Okunacaklar listeme ekledim. Güzel yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil