28 Ocak 2020 Salı

GÖNÜLDEN BAĞLI- MARY BALOGH

1. Baskı 2015
454 Sayfa

İnsanın korkarken cesaret göstermesi çok daha fazla metanet gerektirir.’

‘İnsan içindeki cevheri ancak ihtiyacı olduğu zaman ortaya çıkarır.’


Kitap büyük ihtimalle bir takas kitabı, okunacaklarım arasındaydı ve okudum. 

Historical Romans’ları bir zamanlar oldukça fazlaca okumuşsam ve seviyorduysam da artık eski şevkimin olmadığını seziyorum.

Bu yıl ne yapacağıma tam olarak karar vereceğim yıl olabilir ancak şu an çok sallantıda zamanlar geçiriyorum, bu sebepten hiç yapamıyorsam elimdeki kitapları okurum diyerek ne zamandır bekletmiş olduklarıma şöyle bir dalış yaptım.

Yine de eski hızımı ya da şevkimi yakalayabildiğimi düşünmüyorum ve bunlara kavuşmak için art arda kitaplara başlıyor, pek çoğunu yarım bırakıyorum.

Bir süre daha böyle gidecek herhalde dalgalanmalarım fakat umuyorum ki bir zaman sonra durulacağım.

Hayatımın her döneminde olduğu bu kısmında da en önemli yardımcım; kitaplarım.

Kitapla kalın.

8 yorum:

  1. Historicallara doyduk herhalde. Bu sene güzel olacak umarım her şey, fightiiinngg! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      doymak değil de sanki ne bileyim eski keyfi mi yok , ama neyin var ki. Evet igloda inş :)

      Sil
  2. pek bilmediğim bir tür. okuyum bikaç tane bu türden. elizabeth hoyt varmış galibağaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      var onu da okumuşluğum, aslında bunlar ne biliyor musun, eskinin beyaz dizilerinin uzun versiyonları.

      Sil
  3. kolay gelsin Eylem'cim:)

    YanıtlaSil
  4. Umarım her şey gönlünce olur. Güzel haberlerini bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      hepimiz için güzellikler olsun.

      Sil