21 Mart 2013 Perşembe

33-YAĞMUR KESİĞİ-UĞUR YÜCEL


Can Yayınları
2013 Basım-Elimdeki 2. baskı
149 sayfa

Uğur Yücel , dediklerinde akan sular durur bende.

Öyle tesirlidir ki , sadece dursa da izleyebileceğim nadir sanatçılardandır.

Yer aldığı her işin bir köşesinden , kıyısından takipteyimdir.

Öykü yazıyormuş diye duyunca , çok mutlu oldum.

Popülermiş, gündemdeymiş demedim , edindim kitabı ve çok ta bekletemedim.

Bekletse miydim?

Bir iki yazara da benzetilmiş ya tarz olarak , benim beklediğim , aradığım değildi bu öyküler.

Film olsa muhakkak izlemekten keyif alırdım .

AMA...

Ah o ama...

Öykü yerine şiir mi yazsa , yoksa hiç mi bulaşmasa ya da belki 2. kitapta, ha??






16 yorum:

  1. Çok güzel ve de hızlı kitap okuyorsun. Seni kıskanmayalım da kimi kıskanayım:))

    YanıtlaSil
  2. uğur yücel İn yazarlığı out:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani hemen de karar vermemek lazım , dediğim gibi belki 2. kitap:))

      Sil
  3. Yazarı ve kapağı ile bana cazip gelen kitaplardan birisiydi ama yorumunuz üzerine acele etmeme kararı aldım ..Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kötü bir şey mi yaptım , belki siz seversiniz, bana da çok kanmayın:) :)

      Sil
    2. Acele etmeyeyim ki kitapla ilgili birkaç yorum daha görebileyim ;)

      Sil
    3. peki o zaman , aslını isterseniz en doğrusunu yaparsınız:)

      Sil
  4. Kitapçıda elimin gittiği ama sonra vazgeçip almadığım bir kitaptı Eylemim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki ne desem aslım ,yine de oku derim:)

      Sil
  5. Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

    İyi çalışmalar.

    Web Tasarım Firma Sitesi site satın al web tasarım online destek

    YanıtlaSil
  6. Bu yazarı da denemek nasip olmadı daha.Tanıtım için teşekkürler.Umarım okurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar derken :)Uğur yücel canım hani bildiğimiz sanatçı , hani kitabın tanıtımını yapmıştınız:))

      Sil
  7. Ben de çok sverim Uğur Yücel 'i. Alsam mı diye düşünüp ertelemiştim, şimdi mecbur ertelenecek zaten :) Hem D&R indiriminden birkaç kitap almıştım yanlışlıkla ablama göndermişim :) Ablam da kendi aldığı kitaplarla beraber bana göndermiş ama kendi geldi , kitaplar hala yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş yakında kavuşursun canım ya, teşekkür ederim:)

      Sil