8 Ocak 2012 Pazar

4.Al Gözüm Seyreyle Salih-Yaşar Kemal

AL GÖZÜM SEYREYLE SALİH
-
YAŞAR KEMAL
Cem Yayınevi
474 Sayfa-1976 Basım
1. Baskı

            Bu kitabı TÜYAP Sahaflardan; 1. baskı ve bir Yaşar Kemal kitabı olduğu için aldım.Kitap hakkında çok fazla söze gerek yok, yazarı yeterli(bence).
Tek söylenecek şeyi de kitabın arkasına yazmışlar....

ARKA KAPAK
  Yaşar Kemal, bu son romanında, şimdiye kadar yazdıklarından çok değişik bir anlatım yolunu deniyor.Yepyeni bir dil denemesi bu roman.Al Gözüm Seyreyle Salih'te ne Çukurova var, ne de Çukurova' nın köylüleri.Bu romanda kişiler, çocuklar, balıkçılar, kaçakçılar.Bir Karadeniz  kasabasında geçen bu romanın, Yaşar Kemal'in romancılığında yeni bir dönemeç, büyük bir atılım olduğu inancındayız.

9 yorum:

  1. eski kitapların kokusunu çok seviyorum ben yaaa aynı Carrie gibiyim ha:))

    YanıtlaSil
  2. gülümse :canım haklısın bütün kitapların kokusu güzel ama eski kitapların kokusu süperrr...

    YanıtlaSil
  3. çukurova dışında bir yeri, karadenizi anlatması meraklandırdı beni..

    YanıtlaSil
  4. Buket :Evet karadenizi, biraz farklı bir üslupla anlatıyor Roman, gerçekten Yaşar Kemal için farklı bir anlatım...:)

    YanıtlaSil
  5. yaşar kemal'in tüm kitaplarını set olarak aldım.. ancak bu kitabını henüz okumadım... yaşar kemalin romanlarını arka arkaya okuyunca büyük bir romanın öykülerini okur gibi hissediyorum.. bu nedenle zaman zaman çukurova hikayelerini üst üste okumaktan sıkılıyorum.. ilk dönem yaşar kemal romanlarına göre farklı konulu bu kitabı okunacaklar listesinde daha önlere çekmem gerekiyor galiba.. tavsiyene teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. EMİNE ÖZTÜRK:Ben teşekkür ederim , evet gerçekten Yaşar Kemal yazımlarından farklı:)

    YanıtlaSil
  7. Kitaplıgımda vardır ve okunmuştur :) ne güzel Yaşar Kemal okuyan biriyle tanışmak..

    YanıtlaSil
  8. Aslı:Teşkkür ederim Aslı, bilmukabele.

    YanıtlaSil
  9. kitabın sonu nasıl bitmekkte acaba ?

    YanıtlaSil