8 Aralık 2011 Perşembe

HER TUZLUĞUM VAR DİYENE HIYARLA YETİŞEMEDİM
-
METİN UCA
Epsilon Yayınevi
174 Sayfa-2007 Baskı
(30 Baskı yapmış)



Metin Uca'yı yeni yetme günlerinden, radyodan , tv'den takip etme şansına erişmiş bir kuldum , şimdi okudum tam oldum....
Metin Bey'in konuşma üslubunu çok beğendiğimden olsa gerek (kendisi yazıya da dökmüş lafazanlığını), kitap çok güzel geldi bana.
Trajikomik memleketimden insan manzaraları sunmuş Çetin'ciğim pardon Metin'ciğim(gördünüz kitabın sonunda içli dışlı olduk).Çetin karakter(siz)i çok güldürdü beni.Kitabın sonlarında napıyorum ben ya manyak mıyım kendi kendime gülüyorum:)) oha falan oldum (bunlar hep kitabın etkisidir , kesinlikle orjinal hali(cimcime'nin) bu değildir) yani ....
Okumadıysanız, kesinlikle okuyun , üzerinden zaman geçmiş ama bizim gündem değişmemiş bunu da dip not olarak ekleyeyim....

ARKA KAPAK

Beni ressam yapmadınız, başınıza neler geldi. Bırakın yazsın arkadaş"

Adofl Hitler

"Bak yine haddini aşmış. Bu yüzden AB'ye tarih vermezlerse, sorarım ben bu Metin'e"

Bushbakan RTE

"Bu kitap benim için e=mc2'nin yarısı."
Albert Einstein

"Zekama en uygun kitaptı."

George W. Bush

"Metin Uca da bizim kedimizdir. Ben bitirmeden kimse kitabı bitiremez."

İbrahim Tatlıses

Çok önemli not:Bu kitaptan alıp yedi arkadaşına armağan edenin bütün işleri açıldı.Ama almayıp burun kıvıranın da başına gelmedik kalmadı.Bizden söylemesi!

1 yorum: