19 Haziran 2017 Pazartesi

TANRI VE CANAVARLARIN DÜŞLERİ - LAINI TAYLOR


Çeviri:Uğur MEHTER
1. Basım 2016
647 Sayfa

"Bazen hayat , masaldan ne kadar uzak olduğunu göstermek için özel çaba gösteriyordu."

Serinin ilk kitabı için; DUMAN VE KEMİĞİN KIZI

Daha ilk kitapta serinin hiç beklemediğim anda okuma listeme dahil olduğunu yazmıştım.

2. kitap ta iyileşme gösteren hikaye , 3. kitapta nihayete erer diye bekledik ama sanki daha yazmaya devam edebilir yazar.

Sakın sayfa sayısına aldanıp bitirmeye çalışmış yazar diye düşünmeyin , bir sürü yeni tip dahil oldu hikayeye.

Yine de melekli hikayeler içinde sevdiklerim arasına girdi .

Fakat tutkunu oldum , tekrar tekrar okurum diyemeyeceğim.




9 yorum:

  1. Gözüme çarpmamıştı bu kitaplar🤔🤔

    YanıtlaSil
  2. isimleri bayağı iddialı ama..:))

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz kitapları neden bende okuyamıyorum ki :) Bir türlü başlayamadım. Nereden başlayacağımı bilmiyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Melekli kitapları bende çok seviyorum, okunacaklar listeme eklendi bile, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Henüz okumadığım, ilginç kitaplar, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Keşke sonunda her şeyi birbirine katmasaydı :D

    YanıtlaSil
  7. Şu an da elimde, malesef ki, sürünen kitap olur kendileri -,- Aslında çok kötü de değil ama yazar fazla uzatmış bence, bilemiyorum. Bir de bu kadar kalın bir kitabı okurken başka kalın bir kitaba daha başladım. Artık ne zamana bitiririm kim bilir.

    YanıtlaSil
  8. Bu kitaplar sanki ortaokul lise dönemi gençlerine hitap ediyor.

    YanıtlaSil
  9. Hem kalın hem de seri kitabı. Ayrı dünyaların insanlarıyız

    YanıtlaSil