22 Ekim 2014 Çarşamba

103-İTALYAN DÜĞÜNÜ- NICKY PELLEGRINO


Çeviri:Gamze VARIM
1.Baskı 2012
338 Sayfa


Bu kitabı Güz okuma şenliği 19. kategorisi için okudum.

Klasik , günümüz aşk ve romantik hikayelerinden biri var içinde.

Aile İtalyan olunca , yemek tarifleriyle beslemiş kitabı yazarımız.

Aile İtalya'nın dışında , İtalya 'yı yaşamaya başlıyor fakat çocuklar büyüdükçe sırlar da tek tek ortadan kalkıyor, bu kadar sırrı çok bulan yazarımız ana karakterlerden birine inanılmaz ilk aşkı bulduruyor ve fakat bu aşk bana biraz arada kalmış gibi geliyor.

Neyse , kolay okunan , algılanan , kafa dağıtan türüne dahil edebileceğim , güzelce diyebileceğim bir kitap, illa okuyun diyemesem de:)




6.

                                      
                                     

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yok , nerdee :D Aile sırları diyelim kısaca:)

      Sil
    2. en son aile sırlarıyla ilgili bir kitap okuduğumda ortalık çok karışıktı :D ama aşk ön plandaydı o kitap da :)
      mafya olsalar okurdum :) hiç mi mafya değiller? ufacık bile mi :D

      Sil
    3. ı-ıh , maalesef hiç mafya yok :) ama mafyalı bir kitap istiyorsan biraz eski ama Sleepers oku , vurucu yani :) bunda mafya falan yok , aşk bile ucundan kıyısından :D

      Sil
  2. Ay çok alakasız ama karnım acıkmış benim sen yemekten bahsedince içimdeki eksikliği farkettim :D Ben de kolay okunan bir kitap istiyoruum. Lanetli bir kitap okuyorum sanırım neredeyse bir aydır elimde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur bazen öyle , başka kitapla birlikte devam etmeni öneririm , ..Yemek yemek te işte böyle bir şey seviyorsan konuşmaya bile dayanamıyorsun :D

      Sil
  3. Okumak için bir sürü kitap var ve bu da onların arasına katıldı.Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne çoklar değil mi , :D ben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. romantizm ve yemek. ne güzel konular yaaa :)

    YanıtlaSil