7 Ağustos 2014 Perşembe

75-GEÇMİŞTEN GELEN ÖLÜM-NORA ROBERTS

Çeviri:Aslı AĞCA
1. Baskı 2013
448 Sayfa


Klasik Roberts kitaplarından farklıdır bu seri.


Eve Dallas adıyla yayımlanmıştır.

2058'de geçer.

Eve , adil polis.

Roarke , zengin ama aşık koca .

Ve her defasında Eve'in çözdüğü ve ölümden kıl payı kurtulduğu , davalar.

Bu kadar basitse 'neden okuyorsun ' diyebilirsiniz.

Tek cevap ;

'Seviyorum'.

:D


Bu arada serinin 14. kitabıymış, Roberts'ın 154651618187896373617.
 kitabı olabilir , zira hatun neredeyse 2 günde 1 kitap yazıyor :)


12 yorum:

  1. neeeeeey serinin 14. kitabı mı??? hay maşallah!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş , ben çoğunu okudum ama bir yerden sonra sıralamayı kaybettim , bir de her kitap farklı olay sadece kahramanlar aynı olduğundan , çok ta önemi kalmıyor kaçıncı kitap olduğunun...

      Sil
  2. Yok artık 14. seri. :)
    Seri bu kadar uzunsa ya çok tuttu ya da yazar aklına estikçe yazıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar zaten çok seviliyor ve sürekli bestseller oluyor ama çok fazla da yazıyor , bereketli kalemi var sanki:)

      Sil
  3. Bense bu kadar çok kitabı olmasına rağmen hiiiiç okumadım ve de hatta kitaplığımda bir tane bile yok. Nerden de başlanır bilemedim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki tarzını sever misiniz,? Ama tek kitaplarından birini okuyarak belki fikir edinebilirsiniz , benim tek kitaplarında en sevdiklerimden biri Villa'dır.Seriyi ilk kitabından beri takip ediyorum ama şu anda ilk kitabı hangisiydi hatırlayamadım :D

      Sil
  4. ya bak george simenon günde bi kitap yazıyomuş yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. günde 50-100 sayfa işte. romanları ince ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi de günde 50-100 sayfa yazmak nasıl bir şeydir ya , ben 1-2 ye razıyom ama olmuyoor..:)

      Sil
  6. Bazen basit de olsa insan sevdiği kitapları okumalı.Terapi gibi geliyor güzel bir aşk romanı ,heyecanlı bir polisiye. Hatta seviyorsa beyaz dizi bile okumalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya , terapi doğru terim bence de , başka yerlere kayıvermesi için aklın ne güzel şeyler var , beyaz dizi bir dönem okumuştum gerçekten , kafa dağıtır :)

      Sil