9 Mart 2013 Cumartesi

27-ADA- ELIN HILDERBRAND

Çeviri:Selim YENİÇERİ
2010 Basım-562 Sayfa

Art arda gelen güzel kitaplar okuyorum bu aralar ...

Yine harika bir kitap, beklentilerimin çok üzerinde.

Arka kapak yazısı ilgimi çekmişti ama ön kapaktaki resim tam bir yaz kitabı diye düşündürmüştü.

Aslını isterseniz evet yazın da okunabilir ama tam bir psikolojik roman bence.

4 kadın, 4 aile , 4 farklı insan ve bir sürü gerçek.

Aslında hiç bir şey ya da hiç kimse göründüğü gibi değilin hikayesi.

Çok keyif aldım okurken:))

Not:Güzel basım , güzel çeviri:))

22 yorum:

  1. bende görsem hiç ilgimi çekmezdi bu kitap iyi oldu canım denkgelirsem alırım:)

    YanıtlaSil
  2. okurum severim bu konuları.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim...Her eve lazım,gerekli bir blog...Takipdeyim Sevgiler....:):):)

    YanıtlaSil
  4. Ankara kitap fuarından 4 TL almıştım ama okumamuştım. senin yorumunu okuyunca okumak için heveslendim:))

    YanıtlaSil
  5. Gönderdiğin Keşkelerin Gölgesinde Yaşamak kitabını bitirdim. Orda da 5 ayrı kadının hikayesi vardı ve çok çabuk okuduğum bir kitap oldu :) tekrar teşekkür ederim.
    Anlatımında hemen okunacak bir kitaba benziyor bulursam alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , canımcığım , :))

      Sil
  6. son yazdığım kitabı sakın kaçırmaaaa bi de herkese okuuut.
    :)

    YanıtlaSil
  7. panelimde okudugunuz kitaplari görünce
    uyurken demi kitap okuyor arkadasimiz diye düsünmeden edemiyorum
    masAllah
    türkiyeye gelmeden evvel kitap listesi cikarmaliyim sayfanizdan
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neredeyse:))evdeyim kısaca bu soruya böyle cevap veriyorum , çalışmıyorum ya tabi her fırsatta kitap okuyorum tv de yok ayrıca hayatımda:))Umuyorum ki siz de beğenirsiniz:))

      Sil
  8. Yazarın bir başka kitabını okumuştum, beğenmiştim. 'Ada' da listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazarı not aldım canım , diğer kitaplarını da okumayı istiyorum...

      Sil
  9. Geçen yıl İzmir kitap fuarında dolanırken almıştım bu kitabı. Çok keyifle okumuştum ben de....

    YanıtlaSil
  10. Psikolojik romanlarını çok seviyorum ama malesef fazla yok bu türün güzel örneği, o nedenle bu kitabı merak ettim, paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. merak ettim, listeme ekledim bile... kitap yorumlarınıza çok güveniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum:)Umarım yanıltıcı olmuyorumdur:)

      Sil