25 Mayıs 2023 Perşembe

11-25 MAYIS 2023 ÖZETİ

Arkadaşlarım merhaba, yeni bir post ile buradayım, fakat benden  önce sizler nasılsınız?  Kendinizden de yazınız :)

     Efendim biz; Ankara'da tesadüf etmiş, 3 kafadar ve yalnız blogger 😉, 13 Mayıs günü yeni bir Ankara keşfi için Atakule 'deydik. Ankara'nın simge kulesi demek mümkün herhalde. Her ne kadar, "betondan başka bir şey göremeyiz, ne yapaceyiz o kadar yükseklerde"  niyazlarında bulunsam da yanımdaki iki cengaver arkadaş, en yükseklere, kuleye de çıkardılar beni. 
    


Atakule 'sinden, Ankara'ya baktım, yine beton, gene gri bu şehir... 


    Botanik bahçeyi de gezdik tabii ...😃 Ankara için muazzam ölçüde bir yeşillik, ve enteresan bir şekilde hafta sonu bile sakin, oysa bütün avm girişleri izdiham halinde. Demek Ankara'lılar hakikaten beton sever. Tabii tercih, saygı duymak zaruri. 

Botanik Park

Ankara'da olup bu gezilere dahil olmak isterseniz, bekleriz. İletişmekten çekinmeyin  :)


Ne izledim:

    16 Mayıs sabahı, The O.C. 'nin 27 bölüm olan 1. Sezonunu bitirdim. Gençliğimin dizisidir. Çok özlemişim. Bu arada yansıma/ayna tekniği ile İngilizce telaffuz için dizi ya da film arayanlara da önerebileceğim bir dizi, tabii ilk izlememde bu açıdan bakmamıştım, bu defa bunun ayırdına da varmış oldum. 



Ne Okudum:

“Yaşamak insanların en büyük korkusu. Ölüm, sahip olduğumuz en büyük korku değildir; en büyük korkumuz yaşamak için risk almaktan korkmamızdır.”

    16 Mayıs günü, bir gün önce başlamış olduğum 
Dört Anlaşma, Toltek Bilgelik Kitabı, … ötesi’ni okudum, Don Miguel Ruiz ‘den. ⭐️⭐️⭐️⭐️ verdim çünkü bazı örneklemler bana uygun gelmedi. Fakat bazı yerleri mükemmeldi.     
    Kitabı Nagihan sayesinde okudum, buradan kendisine teşekkür ederim, inş unutmadan üzerine konuşacağız :) O'nun gezimiz hakkındaki yorumlarına da bakabilirsiniz blogundan :)
Şeyma  yazdı mı henüz bakmadım ama onun da bloguna bakabilmek isterseniz isimlerinin üzerine tıklamanız yetecektir. 

    Geldim bir ne yaptık, ne ettik postunun sonuna. Yeni etkinliklerde, kitaplarda, filmlerde buluşalım dileğiyle, kalın sağlıcakla...

16 yorum:

  1. Botanik Park ne güzelmiş. Keyifli bir gezi olmuş gibi. :) Kitap da ilgi çekici görünüyor, alıntıyı sevdim. :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında epey gittim ama Ankara yaşamak için tercih edeceğim bir şehir değil. Sevemedim bir türlü. Ki ben gezmek için gittim hep. Hoş betonlaşma heryerde İzmir o kadar kötüledi ki son yıllarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada Deniz,
      ya evet her yer gri bir hal aldı-alıyor, İzmir de beklediğimiz yönden sapmış vaziyette, yaşamak için tercih edeceğimiz yerler hepten değişiyor ve karar vermek zorlaşıyor. Hatta biz her şeye rağmen tam karar vereceğiz ki bambaşka sebeplerden verdiğimiz kararlardan cayıyoruz:)

      Sil
  3. ayyyy O.C. yaaa ne hoş idi, tolteklerde güzel tabii :)

    YanıtlaSil
  4. Botanik Park en sevdiğim yerlerden biri:)

    YanıtlaSil
  5. Ne zor bir aydı bitse de kurtulsak dicem ama 2023 ün her ayı bir öncekinden daha bipimsi🤭 Ankara da ne ja sıkıcı bi şehir di mi🙈😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun harikalar Diyarı,
      ya sorma son 3 senenin tamamının her günü diğerinden fena, neyse en azından nefes alıyoruz:) Çok fena beya , anlatılmaz yani :) belki de benim psikoloci uygun değil bu şehre:)

      Sil
  6. ay ne güzel buluşmuşsunuz yaaa harikasınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      gel gülüm bir gün senin için de buluşalım :)

      Sil
  7. Ankara konusunda seninle fikirlerimiz aynı:) Buluşamadık bir türlü, önümüzdeki günlerde ayarlayalım, denk gelemedik:(
    :)))

    YanıtlaSil