27 Mayıs 2020 Çarşamba

KÖTÜ KIZLAR ÖLMEZ - KATIE ALENDER

1. Baskı 2015
Çeviri: özlem özsoy 
Bad Girls don't Die
286 sayfa 

"Zaman ileriye doğru iki dakika sıçramış ve beni geride bırakmış gibi hissediyordum."

Evet en nihayetinde biten bir kitap, oldukça akıcı, korkutmasa da tüyleriniz hafiften ürperiyor, gece okunması tavsiye edilmez :)

Ama ben çok cesurum diyenlerin, korku-gerilim sevenlerin kaçırmaması gerekir .

Dünya çapında bir korku filminde imiş gibi yaşadığımız, ülkemizde hayatta/ayakta kalmak için mücadele ettiğimiz, her şeyi tam olanların psikolojilerinin eksildiği bir dönemde kafamı dağıtabilmiş bir kitap olması ile yazar kutlanmalıdır.

Özellikle yazmamak için direniyorum; 
YKS, LGS ve ülkenin bilumum alengirli kararların hakkında...
EYT için de direndim...
Sanırım direne direne delireceğiz...
Umarım hiç olmazsa bu ülkenin geleceği olacak çocuklarımız psikolojik yıkımlarını asgaride tutsunlar.

yazmayacağım. yazmayacağım. yazmayacağım.


18 yorum:

  1. Sinirimi bozan şeyler arasında covid en alt sırada :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      ne yalan söyleyeyim öyle bir seneyi yaşıyorum ki artık neresini tutacağımı bilemiyorum, mesela bu postu paylaştığım zamana baktım da o zamandan bu zamana bile sanki bir ömürlük yaşadık...

      Sil
  2. Gece okunulması tavsiye edilmez mi? Kesin bakacağım o zaman bu kitaba teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru TAŞ,
      cesurlara laf etmiyoruz Ebru, ben gibilere sözüm :) ben teşkkür ederim yorumsuz bırakmadığınız için ve de özür dilerim bu kadar geç cevap verdiğim için...İnanın sizinle alakalı değil bu gecikmeler hatta bazen benim elimde bile değiller...Sağlıkla...

      Sil
  3. Korku, gerilim çok severim :) bu kitabı çok merak ettim, not aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Gerilim severim, bulursam okuyayım bunu...

    YanıtlaSil
  5. Stephan King'ten Yabancı'yı okumuş muydun Eylem? Dizisini seyrediyorum şu günlerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Okumuş muydum, hiç anımsamıyorum ama inanın ben zaten bu yılın 4. ayından beri kendimi bile hatırlamıyorum, dizi nasıldı diye sorsam bitirmişsinizdir diye tahmin ediyorum...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      benim de tarz olarak yabancıladığım bir tür normalde ama...

      Sil
  7. Gerilim kitapları okurken çok gerer, ancak bittiğinde vücudu bir rahatlık kaplar. Gerilmenin rahatlatıcı etkisidir bu, ben bazen gerilim kitap ve filmlerine ihtiyaç duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı,
      hımm farklı bir bakış açısı bu da, mümkündür...

      Sil
  8. Kafa dağıtacak kitap bulmak önemli :)

    YanıtlaSil
  9. Canım nasılsın.instayı yine kapattın,bende buralara uğramıyordum.telide değiştim bayağıdır nolarım hep gitti.ne zaman kavuşucaz biz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı, hem de nasıl gittim ben de anlamadım,

      Sil