19 Ağustos 2018 Pazar

KÖRDÜĞÜM - CALIA READ

Yabancı Yayınları
Çeviri:inci Nazlı
2. Baskı 2015
332 Sayfa


Kitap;
 takas kitaplarımdan biri , adıyla müsemma elimde "kördüğüm" haline de geldi.

Aslında hikaye güzel , anlatım güzel , son güzel de işte benimle alakalı herhalde -ama asıl suçlu kesinlikle "yaz" - bir türlü bitmek bilmedi.

Konu herkese harika gelebilecek bir aşk değil , aşk var ama öyle bir şey var ki kitapta , sanırım pek çok kişi okumaktan bile rahatsız olacaktır.

Çaktırmadan ipucu veremediğimden , ancak daha önce okumuşlar bilebilir konuyu.

Bir de 3 kitaplık bir seriymiş ama ben herhalde para verip 2. ya da 3.sünü almam.

Eh yıllar sonra epub /pdf elime geçerse okumam da demem ama ...

Neyse kısa keselim , şimdiden hepinizin bayramını kutlar , bol etli pardon bol sohbetli bayramlar dilerim.

Kalın hem kitapla hem sağlıcakla...


17 yorum:

  1. Kitap sarmamış sizi belli :)

    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Özer,
      yalan yok , sarmadı :D size de iyi bayramlar neredeyse yeni bayram gelecek kusura bakmayın yorumlara ancak cevap yazabiliyorum :D

      Sil
  2. Okumadığım bir kitap olduğu için bilemeyeceğim o rahatsız edici şeyin ne olduğunu ancak ilk aklıma gelen - dağlara, taşlara; evlerden uzak olsun- ensest filan oldu, dünyada okumak istemem. Bazı şeyler var ki, kitap, film bile olsa senin dediğin gibi rahatsızlık veriyor...aman aman içimi açan şeyler olsun di mi ama?:)
    Ama tanıttığın, emek verdiğin için çok teşekkürler.:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      ilk aklına gelen tahmin doğru Müjde Abla :(( ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığın için...

      Sil
  3. Vallahi bu yaz çok suçlu çok :) Görmeyeli header değişmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz,
      bütün suç yazın yahu :D evet header değişti , çok oldu ama :D

      Sil
  4. Bence suçlu kesinlikle yaz. Ben de düşen okuma hızım için onu suçluyorum :-)

    İyi bayramlar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      şöyle havalar serinlese de dönebilsek rutinimize :D

      Sil
  5. Nerden buluyon bu değişink kitapları :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı,
      takas yapıyorum genelde bu türleri :D

      Sil
  6. Bu kitabı sırf kapağındaki görüntü yüzünden almıştım ama karşılaşacağım hikayeyi bilsem gerçekten okumazdım... İkincisine üçüncüsüne de yüreğim dayanmaz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      bilerek tercih edilesi bir konu değil gerçekten :(

      Sil
  7. aslında verdiğin ipuçları merak ettirdi, hele bi yaz bitsin de :p

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Derya,
      çok bir şey kaybetmiş sayılmazsın bence :D

      Sil
  9. İlkay Özgür,
    çok okuyanların temel sorunu unutmak sanırım , gerçi dediğin gibi çok etkilenmemiş te olabilirsin...

    YanıtlaSil