21 Nisan 2016 Perşembe

37-KIŞ BEBEĞİ- MURAT BAŞARAN

1. Baskı 2007
143 Sayfa

"Doğru düşünmek yetmiyor işte .Zaman geçiyor ve bedeli ödeniyor.Yapılması gerekenleri zamanında yapmaktır doğru olan."

Kitap şu alarak aktif olarak katıldığım takas sitesinde yapmış olduğum bir takasta hediye olarak geldi.

Yazarı ya da kitabı daha önce duymamıştım.Fakat biraz nette bakınınca gördüm ki başka kitapları da varmış.

Bu kitabı öykü gibi ancak roman kategorisine alınmış(ben kapağın yalancısıyım).

Aslında 7 bölümden oluşuyor.

Havada bir anlatımı ayakları yere basan bir sonla nihayetlendirmiş yazar .

Tam ortalara bir yere kitabın kahramanının ağzından , denemeler de oturtmuş.

Çok benlik değil ama okunabilir kitaplardan.

Hediye gönderen arkadaşa teşekkür ediyorum bir kez daha.





8 yorum:

  1. Yeni yazarların hızına yetişemiyorum artık. Misal Murat Başaran'ı şarkıcı zannettim :) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Bektaşi,
      Başaran soyadına sahip bir şarkıcı vardı gerçekten , ben de zorlanıyorum takipte:D

      Sil
  2. Ben de sayende tanışmış oldum ...
    Takibi zor açıkçası

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemika bir deli bir dolu,
      sevgiler benden , o kadar çoklar ki :D bize de hak vermek lazım :D

      Sil
  3. murat başaran diyince aklıma ilk şarkıcı olan geldi, kitap mı çıkarmış ki dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,
      di mi , yalnız değilim yani :D

      Sil