11 Ekim 2013 Cuma

FESTİVAL+FİLM

BEYOĞLU 7. SAHAF FESTİVALİ

Eşim'in "İstanbul'a gitmek ister misin?" sorusuna ,

Ben;

Festival varmış ki , oraya gidersek , hani Tarlabaşı varmış(kesinlikle neresi olduğu hakkında fikirsizim fakat defaatle gitmişim , gittiğim yerin adını bilmeyen ben) işte İstiklal'in altıymış , hani Beyoğlu da var yani hem oraları da gezeriz(kendileri İstiklal'e gitmez ise İstanbul'a gitmiş olmuyor çünkü:) .

Eşim:Yani gidiyor muyuz?

Ben :Evet:D


Cevabıma istinaden işte festivaldeyiz.


Sabah 11 gibi orada olduğumuzdan sahaflar uykularının en derin yerinde , in ve cin top sektirmekte:)

Fiyatlar makul , fakat ben hiç bir ön hazırlığım olmadan gittiğimden , çok fazla bir şey alamadım :)

Hepsi bu kadarcık:(
Bunlar eşimin;
 İngilizce ve Osmanlıca-Arapça bulduğu kitaplar, çoğunu fiyatı için aldı:)
%99 okunmadan kenara konacak İngilizceler ve bana sen oku anlatırsın bana, ilgimi çeken olursa ben de okurum denecek:)


Bunlar da benim , Soner Yalçın'ın kitapları ilk elde oldukça pahalı , Festivalde 5 tl'ye geldi , diğerleri de 4 kitap 10 lira sepetlerinden :)
Banko 12 Tl.


Bu filme aslında geçen hafta gittim fakat bir türlü yazamadım bloga.

Ilgın OLUT'un bütün kitaplarını okudum.
Neva ilkiydi ve diğerlerini okumam için sebep teşkil eden kitaptı.

Kitabı okuduktan sonra filmi pek beğenmem , ancak filmi senaryolaştıran da Ilgın Olut olduğu için herhalde , çok güzeldi.

İzlemeyen kalmasın:)

6 yorum:

  1. heeey. beyoğlu. eşin haklı ki. bence insan beyoğlunda yaşamalı zaten. sahaflar festivali. ya sahiden du gideyim.

    sen oku bana annat. ya bu çok tatlı yaaa. eşin çok şanslıymış.

    nevaaaa. bayılırım. olut evet. bak nevayı okuduktan sona gidip romanın geçtiği yerleri gezmiştim. hacettepe hastanesini filan işte.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git festival , güzel yani, neva harika gerçekten :)Gerçekten mi güzel fikirmiş gezmek:)

      Sil
  2. Selam,
    Süper fikir. Bende sahap sevenlerdenim :) Ilgın olut okumamıştım. listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin , sahaf güzel fikir gerçekten , Olut'ta iyidir:)

      Sil
  3. filmi kız arkadaşım ile izlemiştim. kitabın daha iyi olacağını düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap daha güzel elbette ama film de iyiydi bana göre..

      Sil