8 Kasım 2012 Perşembe

SİNEMA GÜNÜ:))-UZUN HİKAYE:)

Geçen hafta gidecektik aslında sinemaya , ama olmadı .Eee ne yapalım, zaten o kadar uzun bir ara oldu ki , koptum filmlerden.
En büyük tutkularımdan bir de sinema'dır...

Yazmama gerek yok ama hatırlamamda fayda var, ara verince rutinlere tekrar başlamak zor olur diye düşünürdüm.

Olmadı , çünkü süper ötesi bir film yapmışlar, harika bir kitaptan, yok kitabı okumadım daha ama en yakın zamanda o da okunacak.

Çok keyifle başladı sinema günlerimiz ..

Evet büyük bir balığım, evet duygusalım ve evet çoook romantiğim , hepsinden belki de, bu film etkiledi beni.

Çıkışta arkadaşıma söylediğim şey şu oldu ;
var mı bu kadar ince düşünceli sevgiler , kaldı mı çıkarsız evlilikler , ilişkiler...

14 yorum:

  1. çook merak ettirdin amaaa. biz bu akşam Çanakkale 1915'e gidiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir filmdi.Kenan'ın filmde eşitlikten yana davranışları çok hoşuma gitti.Okulun bahçesinden sebzeleri koparıp komşuların kapısına eşit olarak bırakması hoştu mesela.Böyle sevgi,böyle dürüstlük vardır heralde orda burda bir yerlerde :)

      Sil
    2. Hayat Bir Dejavu- ama çok güzeldi , muhakkak izlemelisin :))

      Sil
    3. Özlem ce;var mıdır , kalmış mıdır , bilmiyorum bu konudaki inancım gittikçe zayıflamakta , çok güzeldi gerçekten:))

      Sil
  2. Ben de çok sevdim filmi, hele o yeni mantoyu iade edişi yok muydu, eridim eridim bittim.
    Bence vardır öyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş vardır, inş kalmıştır diyelim , manto sahnesi gerçekten çok güzeldi ...

      Sil
  3. Tamam,birdahaki sefere bunu izliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka izlemelisiniz çok güzeldi, ama izleyince paylaşın lütfen...

      Sil
  4. harikaydı di mi bu film :) ben de çok severek izlemiştim :)

    YanıtlaSil
  5. mrb..
    http://www.cicileydi.com/2012/10/izleyici-hediyerlerim.html

    bu hediyeler için katılmışsınız
    ama izleyici listemde sizi bulamadım
    hangi isimle izliyosunuz acaba .?
    yorum olarak bloğuma yazarsanız sizide ekleyebilirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. izlemedim izleyim.
    ben de maalesef romantiğim ve hoşnut değilim bundan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa , memnuniyetsiz romantikler kulübü mü kursak acaba:)yok isim uymadı ama buluruz bir şeyler:))

      Sil
  7. Bu filmi bir türlü izleyemedim, merakım daha da arttı şimdi...
    Bu arada mim cevaplıyor musun bilmiyorum ama ben seni mimledim :). Yanıtlamak istersen;

    http://neyapsamne.blogspot.com/2012/11/mim-5-sey.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil