18 Ocak 2018 Perşembe

ÖBÜRKÜLER- MAHİR ÜNSAL ERİŞ

İllüstrasyonlar:M.K. PEKER
1. Basım 2017
139 Sayfa

Olduğu Kadar Güzeldik 'ini okumuşum en son , çok uzun zaman önce , sonrasında neden başka bir kitabını okumadım bilmiyorum ama o kitabı çok beğenmiştim.

Bu kitabını bir etkinlik için okudum , ilk 50 sayfada bir türlü kafamı toplayıp konuya hakim olmadım .

Bilindik eski zaman hikayelerinden biri gelecek diye beklentim yüksek başlayan kitap , İstanbul'a geliş kısmıyla beraber , farklı bakış açılarına yer vermesinden mi, hikayenin bir kısmını vermek yerine bir bölümde bütün hikayeyi anlattığından mı nedir çok kaptırıp götürebildiğim bir hikaye olmadı benim için. 

Oysa 139 sayfa bir şey kitap , kolay da okunuyor.

Aslında hikaye de iyi fakat ah işte, o fakat bende bir miktar rahatsızlık hissi uyandırıyor .

Nasıl desem , anlatımı mı daha samimi bekliyordum acaba  belki de bu beklenti başka hiçbir kitabını okumadığımdan yazarın üslubunu tanıyamamışlığımdan ibarettir , kim bilir !

Yine de tür olarak yerli edebiyatta çokça karşılaşamadıklarımızdan olduğundan , okunması gerekenlerden ve iyi ki okudum dediklerimden biri oldu.

Mahir Ünsal okumalarım bu kitapla kalmasın istiyorum .

Not: Kitap içindeki resimler ayrı bir hava katmış kitaba, çokça beğendiğimi ifade etmek zorunluluğunu hissediyorum.





26 yorum:

  1. Kardeşim okumuştu o da çok beğenmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Korku gerilim demek, kayıklardakiler nereye gidiyor merak ettim:))emeğine sağlık Eylem'ciğim.

    YanıtlaSil
  3. Kayıktakiler yazacaktım...:)))

    YanıtlaSil
  4. Bazı kitaplar öyle, bizi hemen sarıp sarmalamaz. Ben hemen kenara koyarım.Aslında bitirmek lazım ..

    YanıtlaSil
  5. Ben de Dünya Bu Kadar kitabını okumuş ve beğenmiştim. Yazarı başarılı buluyorum ama öykücü olması çok belli oluyor. Gerçi bu kitap zaten çok kısaymış uzun öykü olarak okunabilir. Yazarı sevseniz bile bazen uymadı mı uymuyor çok normal. Elinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça ,
      evet öykücü gerçi bu roman denilen kitabı ama uzun öykü dense daha çok yakışabilir :D sevgiler benden

      Sil
  6. Olduğu Kadar Güzeldik güzeldi gerçekten. Özellikle Benim Adım Feridun'u sevmiştim. Sonrasında filmini de yaptılar hatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere ,
      değil mi bir de Feridun'u vardı , filmini izlemedim sanırım , dur bir bakayım :D

      Sil
  7. bu yazar benim de okuma listemde bakalım pek umutluyum ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bu kitabından başlamasan da olur :D

      Sil
  8. Beraberokuyamadıklarımızdanmısınız? :D Etkinlikten önce okuyacağım, umutluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt Salıncak ,
      efenim siz de birlikteokuyacaklarımız diye bir liste hazır ediverin , biliyorsunuz ben bir miktar yaşlı bir insanım , hafıza sorunlarım olması gaaayyeeeet doğal :D

      Sil
  9. Belki de zamanı değildi sizin için...

    YanıtlaSil
  10. Her zaman yazdığı duygusal anılar barındıran hikayelerden olmadığı için belki de bende de aynı his uyandı ama bir yerden sonra toparlayıp sürükledi beni. Beklentimi bitirdim belki de.

    Genel olarak sevdim kitabı ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat,
      sonradan bende de sürükledi ama dediğiniz gibi belki de o duygusal hikaye beklentisine girmem etkilidir ilk kısımlarına bağlanamamamızda , ben de :D

      Sil
  11. aa okuma listemdeki bir kitap Eylem'cim, ben de yazarı okumadım daha önce bu yüzden bir şans verebilirim, teşekkürler paylaşımına, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Erzurum'da elime alıp alıp bırakmıştım kitabı,alsamıymışım ki 🤔🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı ,
      yani , bilemedim şimdi , ille de al demem ama alma da demem , Olduğu kadar güzeldik'ini daha çok sevmiştim ben :D

      Sil
    2. Nasibi varsa okurum yoksa Allah selamet efenim 🤣🤣

      Sil
    3. inş kısmetinizde vardır efem :D

      Sil