30 Ocak 2018 Salı

MİM: SİNEMA ve BEN

Pek ve Çok sevgili yeğenim mimlemiş beni , kendisinin cevapları için bir TIK yeter :)



1. Sinemada izlediğin ilk film ?

Hımm , hımm hatırlamıyorum ki , çok uzun zaman geçti sanırım :D

2.Film en güzel .....'de /da izlenir .

Bunun tek cevabı tabii ki SİNEMA :D

3.Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?

Mısır & kola ve tabii ki Nevin :D

Anket Soruları

a) Tek başına mı kalabalık mı?

Tek  ve neredeyse 10 yıldır  sinema arkadaşım  aynı ,o da Nevin :D 

Hatta genelde ilk seansa gittiğimizden salon bile bize özel tahsis edilmişçesine  sadece ikimiz oluyoruz salonda :D

Ve tabii ki çok mutlu oluyoruz böyle olunca :D

b)Mısır mı cips mi?

Tabii ki MISIR :D 
Erken girmişsek fragmanlar (o kadaaaar uzunlar ki) film başlamadan bitiyor mısırımız 
 :(

c)İki boyutlu mu üç boyutlu mu?

Mümkünse iki :D

d)Avm sineması mı? Sokak sineması mı?
Sanırım sürekli avm sinemasına gidiyorum ama sokak sineması da olur , beyaz perde olsun da :D

e)Filmden önce filmin  fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

İkisini de tercih etmem , hatta özellikle fragman izlemem yorum okumam . Sürprizi bozulmasın :D 

İlk yorum yapan 3 kişi mimlenecektir :D 



37 yorum:

  1. İlk 3'e girdim mi bilmiyorum ama 10 yıldır hiç değişmeyen sinema arkadaşı olayı çok hoşuma gitti, ne güzel böyle bir arkadaşlığa sahip olman çünkü bir yaştan sonra insan - hani dostları etrafında olsa bile - her daim sinemaya gidebilecek, beraber izleyip de keyif yapabilecek birilerini bulmakta hakikaten zorlanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayeci,
      hem de ilk sıradan girdin :) mim senindir :) Gerçekten bazı arkadaşlıkların değeri paha biçilemez oluyor :)

      Sil
  2. 10 yıl evlilik yürütemeyen insanlar var :) siz 10 yıldır sinemaya birlikte gidiyorsunuz. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cahil okur ,
      hem de her hafta :D biraz rutin sever biriyiz galiba :D bu arada bu mimi yapması gereken 2. kişisiniz , mim alerjiniz yoksa , sizden de yapmanızı rica edebilir miyim ?

      Sil
  3. Sinema arkadaşı hayat arkadaşı gibi ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı ,
      vallahi yazarken hiç böyle düşünmemiştim ama gerçekten bir nevi hayat arkadaşlığı gibi bir şey olmuş . :) gerçekten güzeliz :) özellikle sinemada isek , öncesinde /sonrasında içilen kahvelerin ise değeri paha biçilemez , bu arada ilk üç yorumu yapana paslıyorum mimi , eğer mimlere alerjiniz yoksa sizin de cevaplarınız okumak isterim :D

      Sil
    2. Mimlere alerjim yok :) Mimleri seviyorum tabii ki yaparım. :)

      Sil
    3. oo çok sevinirim merakla bekliyorum cevaplarını :D

      Sil
  4. Mısır yerken sinema seyredebilenlere hayranım. Sizin kulaklarınızın maşallahı var desenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin prensesi,
      zaten çoğu zaman ilk 20 dakika fragman olduğundan , film başlayana kadar tüketiyoruz çoğu zaman :D

      Sil
  5. O mısır bitiyor değil mi yahu, vallahi de bitiyor! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hertelden şef ,
      hem de her hafta :D hem de neredeyse fragman bitmeden :D

      Sil
  6. Fragmanları okumayacak kadar sabırlı olmanı tebrik ediyorum, var ya tam tersine sonuna kadar ne olduğunu yazsalar daha hoşuma gidiyor öyle garip bir huyum var:)hatta körolasıca Tayyoş yasaklatmasaydı wikipedia'da filmin konusunu okumayı filan seviyorum:)
    Eline sağlık:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      ahaha çok iyi ya , evet cidden bir sabır taşıyımdır , bazen enginlere sığmam taşarım ama sabır en belirgin meziyetim denebilir , aslında bazı şeylere bu kadar sabırsız olup bazı şeylere olan sabrımı sorgulayabilirler , bilmiyorum ki sevmiyorum önceden bir fikrim olmasını . Bunca sene sinemaya gidince 15 tatil ve yaz tatilleri hariç hemen her hafta :D artık belli yönetmenlerim ve oyuncularım var , onların filmlerini kaçırmıyorum , merak ta etmiyorum çok ne gelirse hoş gelmiş diyorum :D bazılarına sırf o hafta geyik olsun diye girebiliyoruz, moralimiz bozuksa rastgele birine , komikmiş gibi durana giriyoruz , bazen çok nadir de olsa yarısında çıkıyoruz da , 1-2 kere dayanamadığımız olmuştu mesela :D arka kapak ta okumuyroum mesela artık ben , eğer bildiğim yazarsa , bilmediğim de sürpriz olsun ama şaşırtsın beni mesela :S

      Sil
  7. Millette amma aceleciymiş yav,ben yazıyı bilem daha yeni okudum :/ te allam yarebbim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı,
      o nescafeli yazıyı hangi posta yazdığını göremiyorum :( bana kahve olsun :D filtre tabii ki tercih sebebim ama kolayıma gelince nescafe de içerim , 2'si bir arada da , şu aralar mütemadiyen Türk kahvesi ama :D neyse bu mimi sana da paslıyorum ki geç görmen umurumda bile değil :D

      Sil
    2. O zaman bugün miim yazıyoruum,çok severim :)

      Sil
  8. Uzun zamandır sinemaya gitmediğimi hatırladım. Nasil bir yer olduğunu unutmadan ziyaret etsem güzel olacak sanırım 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah ÖZer,
      hemen hemen :D hatta bu akşam, bakmadım 15 tatil diye vizyona 2 haftalık tatil ilan ediyoruz bu arayı arkadaşımla ama , vardır sana göre bir film mutlaka , bazen de sırf hiç bir şey beklemeden girilen filmden mutlu çıkabilirsin , mısır ve kola da al(kola zero olsun ) :D yorumunu da bloga yaz , kafa dengi bir arkadaş mutlaka yanına al derim ama yalnız da olur ki , ama erteleme , üşenme :D haydi keyifli seyirler olsun :)

      Sil
  9. 10 yıldır aynı sinema arkadaşı iyiymiş. Ben evde film seyretmeyi sevenlerdenim ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu ,
      evde de olur ki ama sinema keyfi başka :D

      Sil
  10. Yaa maşallah daha nice 10 yıllar birlikte sinemaya gidersiniz umarım, çok özendim size :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      teşekkür ederiz :D darısı daha uzunları senin de başına inş :D

      Sil
  11. bir ara ig'den sinema biletlerini sen mi paylaşıyordun? kısa yorum da oluyordu altında..
    "2d" forever :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr coffee,
      evet canımcım ig de o tür paylaşımlarım da olmuştu :D

      Sil
  12. sinema arkadaşı diye bir şey var gerçekten, kendimden biliyorum :D ve film başlamadan mısırımın bitmesine sinir oluyoruuumm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap ,
      değil mi ama ya tam film başlıyor mısır bitmiş :( ne güzel yaşasın sinema arkadaşlığı :D

      Sil
  13. Sinema = Nevin :D Fragmanı izlemeden durabilmene hayranım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,
      eh en iyi sen biliyorsun halimizi :D Salı bir Nevin günüdür :D bu dönem pazartesi ya da cumaya çeksek çoook güzel olmaz mı :D

      Sil
  14. Mısır aldığımda film başlasın öyle yiyeyim diye kendimi tutmaya çalışsam da asla başaramıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izel tolu,
      hayattaki başarısızlıklarımız diye bir liste yapsak ilk sırayı alır :D

      Sil
  15. Seni ben de mimledim ki :-) Ben sinemada mısır yemeyi sevmiyorum, dikkatimi dağıtıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      gördüm canım çok özür dilerim , yayınlamıştım mimi , haberim olamadı :( Keşke haber verseydin ki :(( film başlayana kadar bitiyor çoğu zaman :D

      Sil
  16. hah haaa nevinsiz hayat çok bayaaat :)

    YanıtlaSil