19 Ekim 2017 Perşembe

DELİ DOLU BİR YAZ -TONI BLAKE

 
Çeviri:Buket ULUKUT
1. Baskı 2012
364 Sayfa


"Gerçekten de iyi olmaktan çok sıkılmış ve yorulmuştu ."

Takasla gelen , takasla gider başlığı altında okumaya çalıştığım bir kitap oldu.

Romantiktir, hafif te gülümsetir diyerek başlamıştım ve fakat kadın kahraman fevkalade mükemmel olup , şiddetle bu halinden kurtulmak için en yakınında ve de en kötü olarak bilinen erkeğe aşık olacak diye o kadar çok sıkıntı yaptı ki beni "darladı " .

Arkadaş "dürüst görünümlü  kocalar aldatabilir" kısmını anladık ta , suçlu bir adamın iyi yönlerini bulacaksın , sonra yaşam tarzlarınız benzemiyor diye kendi hayatına uyduracaksın , üstüne dürüst bir kanun adamı olan babana da( başlangıçta kötü, sonradan toparlamaya çalışan) bir sevgili yapmak nedir gözünü seveyim.

Ben galiba yaşlanıyorum , gerçekten .Yani normal olarak her yıl yaş alıyorum fakat bu kadar sıkılınır mı böyle bir aşktan (!) .

Neyse yeğene de okutayım da , onun da fikirlerini alayım .


14 yorum:

  1. :)) bu tarz konular filmlerde biraz daha fark edilmeden akıyor sanki de kitaplarda hiç gitmiyor...yani bence öyle..yani ben de yaşlanıyorum... sevgiler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Cıvıltısı,
      belki de izlerken bu kadar çok zamanımızı almadığı için üzerine çok düşünmüyoruz , sevgiler karşılıklı ...

      Sil
  2. bazı aşklar gerçekten sıkıyor hele mükemmel ve saf masum kızın kötü erkeğe olan aşkı bu öyle çıkmamış olsa bile aşk için karakteri değişenler şunlar bunlar gerçekten sıkıyor insanı. okunmaya değer gözükmüyor. sevgiiyle kal :)

    YanıtlaSil
  3. Aşk kitapları hiç bana göre değil.

    YanıtlaSil
  4. Yorumuna bakalırsa benimde sıkılacağım tarz bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      yani :D şimdi kesin konuşamamakla beraber , olasılık dahilinde :D

      Sil
  5. Suçlu, kötü adamlara (sonradan yazdığın gibi toparlanmaya çalışsa da)aşık olma konusunu sevmiyorum, ne kitaplarda, ne filmlerde. Çünkü biliyorsun Stockholm sendromü ve hibristofilya muzdaribi kadınlara gıcığım.:)))Bu aralar televizyonda iki dizide birden benzer konular var, suçlu birine aşık bir kadın (yeni başladı Siyah Beyaz Aşk diye)olayı çok kişisel mi alıyorum bilmiyorum yani sonuçta kurgu:))
    Emeğine sağlık Eylem'ciğim, güzel tanıtmışsın. Bakalım yeğenin beğenecek mi?:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      okutamadım , dersleri yoğun , sen sıkıldıysan ben hiç bulaşmayayım dedi ya :( teşekkür ederim

      Sil
  6. konusu güzel duruyo ama piki yani. aşk deyince kore kore. yeni bir çin dizisi bitirdim. 15 years of waiting for migratory birds. ah öyle güzel ki romantik tatlı biraz da dram ve ne güzel aşk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      hep bu konusu , kapağı güzel duruyor , bir çırpıda okunur bu hallerim ve şu aralar bir türlü bitmek bilmeyen kitaplarım :D dizilere bulaşmayayımdedikçe sardığım bir döneme giriyorum , yeğen de birine sardırdı , hadi bakalım hayırlısı :D

      Sil
  7. Farklı kurgu yapılan diye kasmış yazar galiba :)))

    YanıtlaSil