17 Ağustos 2017 Perşembe

YAKUT KIRMIZI -KERSTİN GIER

AŞK TÜM ZAMANLARIN İÇİNDEN GEÇER 1

Çeviri:Firuzan GÜRBÜZ
3. Baskı 2013
344 Sayfa

"Hangi zaman olursa olsun, fark etmezdi ; geçmiş yıllar korkunçtu.Bitmeyen savaş , çiçek hastalığı ve veba vardı; kadınlar yanlış bir söz söylediğinde cadı ilan edilerek yakılıyorlardı. Ayrıca tuvalet yerine büyük çukurlar vardı ve herkes bitleniyordu. Sabahları aşağıda birisinin olup olmadığına bakmaksızın herkes, lazımlıklarını pencereden aşağı boşaltıyordu."
*********
Seri olarak takas yaptım , çok ta bir şey beklemeyerek , yaz sıcaklarında azıcık kafam dağılsın mantığıyla başladım.

Standart fantastik bir roman ama ben sevdim, zaman yolculukları ile eski İngiltere'de ve yeni İngiltere'de geçmesi ile gönlümü fethetti.

Bir de bilmem neden bu tür kitapların bazılarını zor okuyorum , oysa bazısı akıp geçiyor , belki çevirmen faktörü etkili ...

Sebep ne olursa olsun , kolay okunan kitaplar mutlu ediyorsa , mesele yok.


13 yorum:

  1. Okuyunca iyi ki, o yıllarda yaşamamış denilecek bir kitap, çok teşekkürler canım. Senin twitterın varmış hemen takibe aldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      teşekkür ederim , takibe takip yaparım :D

      Sil
  2. Bu kitabın fantastik bir içeriğe sahip olduğunu bilmiyordum. Bende de var ama seriyi tamamlamadan okumak istemedim. Vaktim olursa yola çıkmadan önce okurum belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İren E.,
      zaman yolculuğunu fantastik kabul edersek oldukça fantastik diyebiliriz ;)

      Sil
  3. Çok güzel bir seriydi ya :D Kapakları da harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,
      o halde okumaya tam gaz devam :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      keyifli okumaların olsun canım :D

      Sil
  5. İlkay Özgür,
    bak sen deyince bir sonraki fotoğraflarında renk renk şeker kullanabilirim gibi bir fikre kapıldım , teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. okumak istediklerimden biri, yakut, safir, zümrüt istediğimizden başlayabiliyor muyuz yoksa birbirini takip ediyor mu?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      yok canım ya 1- Yakut Kırmızı
      2- SAfir Mavi
      3-Zümrüt yeşil ,
      sıralama :D

      Sil
  7. Blogunda değişiklikler yapmışsın. Çok hoş olmuş. Başlık resmine bayıldım. İyi günlerde kullan canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      teşekkür ederim , tamamıyla yeğenin sayesinde :D yoksa benim gibi biri için nerdeee :D

      Sil