22 Ağustos 2017 Salı

TUTSAK-ERIN BOWMAN






Çeviri:Merve ŞİMŞEK
1. Basım 2016
351 Sayfa

"Bugün sonların günüydü. Son yemeğimiz. Son çayımız. Son dama oyunumuz. Bu geceden sonra her şey bitecekti .Bu geceden sonra o gitmiş olacaktı."

Kerem 2. kitabını alırken fark ettim , sevdiğini söyleyince düşünmedim bile .

Yine ve yeniden bir distopya.

Ama akıcı , ama iyi cinsinden.

Farklı dünyalar , kocaman yalanlar , planlar falan.

Kabul etmem gerekir ki mantık hataları oldukça fazla , benim gibi  zeki olmayan birinin  bile fark edebileceği kadar hem de. .

Ama öyle sıcak ki , akıcı gelen bir şey bulduğum ve okuyabildiğim için bile mutlu oluyorum.

Ve sanırım 2. için de fazla beklemek istemiyorum.


9 yorum:

  1. Sen bence çok zeki bir insansın, kitap okuyan insan zeki olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu,
      teşekkür ederim iltifat ediyorsun :)kitap okuya insan zeki olur:D

      Sil
  2. Ay Günlükleri'ni bitirince belki bu seriye de bir el atarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      aradan bile çekip alabilirsin bence :D

      Sil
  3. Mantık hatası çok olunca ben sevmiyorum...:(
    Tanıttığın için çok teşekkürler. Bloğunun yeni tasarımı çok güzel olmuş güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      ama yani fantastik olunca oluyor böyle şeyler :D teşekkür ederim evet demiştin ama yine teşekkür ederim :D

      Sil
  4. ilginç bir kitaba benziyor, senin gibi cingöz birinden mantık hatası kaçmaz Eylem'cim:) bu arada yeni teman harika, güle güle kullan, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren o.,
      teşekkür ederim erenciğim :) ya arada yakalayınca :D sevgiler benden sana :D

      Sil
  5. İlkay Özgür,
    teşekkür ederim :D benim de oğlum sayesinde ilgim çekiliyor yoksa neredeeeee:)

    YanıtlaSil