3 Ocak 2015 Cumartesi

1.HEP SENİ BEKLEDİM- JENNIFER L. ARMENTROUT

Çeviri:Serkan GÖKTAŞ
3. Baskı 2014
415 Sayfa


Bu kitabı "Blog Tour " yapan arkadaşlar okumuş , ben bloga yazıyı girmeden önce hemen hepsinin neler yazdığına şöyle bir baktım.

Şöyle bir baktım diyorum çünkü kitap için detaylıca araştırma yapmayı zaman kaybı gibi gördüm.

Üstteki yorum "kitap güzel değil, aman okumayın" dediğimden değil.

Ama klasik Young Adult bir kitap işte.

Yani +18'lik bir kitap .

En azından +16 ibaresi falan koyulmalı dediğim kitaplardan biri oldu.

Aşk kısmı güzel olmasına güzel de bazı sahneler harbiden ağır kaçmış sanki :D

Bir ara Berlin in Berlin filmini mi izliyorum diye düşünmedim değil :)

Bir de bir serinin ilk kitabıymış.

Bu kitaptaki hemen bütün karakterler için ayrı kitaplar yazmış yazar, maşallah oldukça üretken yazarlardan biri.

Neyse böyle bolca boş vaktiniz varsa, okuma hızınızda düşüklük yaşıyorsanız, kafa dağıtacak kitap lazım bana diye feryat figan ediyorsanız kaçırmayın :)

Ve kitaplarla kalın...

6 yorum:

  1. Bu tarz yazarlara baktığımda aklıma gelen ilk şey, torpilim olsa ben de yazar olabilirmişim oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani, o kadar cesur olamam belki :D

      Sil
  2. Bu yazarın diğer serisini yeni bitirdim.Fena değildi yani.Yazarın dili pek hoşuma gitmese de,dediğin gibi,okumaya değer. :) Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben teşekkür ederim , yorumunuzla katkıda bulunduğunuz için...

      Sil
  3. melez sözleşmelerine bi başlasam sardırcam bu yazara ya bakalım artık :)

    YanıtlaSil