5 Ekim 2014 Pazar

95-APOLYON- JENNIFER L. ARMENTROUT

Çeviri:Barış Emre ALKIM
2. Baskı 2013
511 Sayfa


"Umut daima vardır. Belki senin düşündüğün türden değil ama umut var."


-Melez
-Safkan
-Tanrı'dan 
sonra 4. kitap olarak karşımıza çıkmakta Apolyon.

4. kitap diyorum ama aslında 2 kitap bir arada. İçinde bir de İksir kısmı var.

İksir ayrı kitap olmaz mıydı?

Olurdu.

Fakat yazar böyle uygun görmüş , yapacak çok bir şey yok.Hatta hiçbir şey yok.

Alex ve Aiden ve tabi ki Yunan Tanrıları maceraya son hız devam ediyorlar.

'Bundan başka kitap var mıdır , Kerem almış mıdır , almamışsa alacak mıdır?' gibi sorularım olacak bundan sonrası için . Karşılaşacağım cevaplara göre de seriye devam da edebilirim , burada da bırakabilirim.

Hayırlısı :D


4 yorum:

  1. Merhabalar! Sizi "Book Challenge Tag"da etiketledim. :)
    http://ikikizinkitapligi.blogspot.com.tr/2014/10/mim-7-book-challenge-tag.html#more

    YanıtlaSil
  2. Ya e-book oku sen de. :) Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiç e -book okumadım ki ben , bilmiyorum ama sevebilceğimi zannetmiyorum :D

      Sil