20 Eylül 2013 Cuma

81-ONÜÇ GÜNÜN MEKTUPLARI-CEMAL SÜREYA

YKY
İlk Basım 1990 Can Yayınları
YKY'de ilk basım 1998
Elimdeki 7. Baskı
131 Sayfa


Cemal Süreya'nın eşi Zuhal TEKKANAT'a yazmış olduğu mektuplar var kitabın içinde .

 Zuhal Hanım hastanede 13 gün kalınca , 13 adet mektup yazılmış kendisine , bu da kitaba  isim olmuş :)

Tabi 13 günden sonra ya da önce yazılmış bazı mektuplar da var kitapta.

Zuhal Hanım'a yazılmış mektupların içinde şiirler de var, benim en çok sevdiklerimden  biri de o zaman yazılmış.

Şu postta paylaşmıştım:)


Bir de başka bir şiir var ki o da ayrıca harikaymış, bir iki satır da ondan paylaşıyorum , tamamı için kitabı okuyunuz:)

Her şey biliyor her şey
Sen biliyor musun bakalım?
Seni nice sevdiğimi?
Üstüne titrediğimi?

Geldiğimi?
Gittiğimi?

HADİ!






8 yorum:

  1. Cemal Süreya ' yı anne- kız çok severiz.

    YanıtlaSil
  2. mektubu da, cemal süreya'yı da, şiiri de çok severim :) sanırım güzel bir kitap :)

    YanıtlaSil
  3. Ben şiir okumadım pek. Bu yıl bol bol okumak istiyorum, sanırım kitap aldıkça şiir kitabı da almaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kitap şiir kitabı değil ama Cemal Süreya iyidir şiir de:)Bir de Orhan Veli:).bir de Nazım Hİkmet, Bir de....Üff çok varmış:)

      Sil
  4. Mektuplar çok ilgimi çeker bu birde cemal süreya olunca daha da sevmiştim seninde beğenmene sevindim

    YanıtlaSil