30 Ocak 2013 Çarşamba

12-GÖLGE VE KEMİK-LEIGH BARDUGO

Çeviri:Ozan AYDIN
Martı Yayınları
 
2013 Basm-382 Sayfa
 
 
Fantastik serilere özel bir ilgim vardır, hele de bir solukta okunanlara ve farklı dünyalara kapılarını açanlara.
 
Yaşım itibari ile ne anlar fantastikten demeyin(bugüne bugün 30 yaşındayım:))
 
Fantastik deyince azcık vampirli Twilight serisi var hafızamda.Kitap kurdu yeğenden tırtıklayıp okuduğum , sonra arkadan hızımı alamayıp bir daha okuduğum.
 
Arkasından Taht Oyunları, Açlık Oyunları , Gece Evi serileri falan bir sürü fantastik seri girdi hayatıma.Taht oyunları hariç hiç biri yok kitaplığımda.Yani hepsi araklanarak okunmuş seriler:))
 
Ancak kaç zamandır okuduğum serilerden hiç biri ilk okuduğum ve beğendiğim serilerin yerini tutmamıştı .Hatta en son okuduğum fantastik kitap için "beni okumaktan soğuttu resmen "diye yazmıştım.
 
Ve bu kitap geldi .Martı Yayınlarından.Hemen tüm kitap bloglarına :)
 
O nasıl bir güzelliktir, nasıl akıcı bir anlatımdır?Nasıl bir kurgudur?)
 
Elime aldım , giriş kısmını okuyayım da , kahve yapayım kendime , nasılsa girişler azcık ağır gider diye düşündüğümü hatırlıyorum.
 
Sonra...
 
200 sayfa arkadaşlar,tam 200 sayfa sonra başımı kaldırabildim kitaptan:))
 
Serinin devamını nasıl bekliyorum , nasıl istiyorum...
 
Fantastik severler , kaçırırsanız, üzülürsünüz:))
 
 
 
 
 
Diğer tur arkadaşlarımın yorumları için:))

22 yorum:

  1. Önce bunu okumalıymışım :)
    Eylemim naptın şimdi? hemen almak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. şekerim 30 deyip geçmez bizim gençliğimizde harry potterlar yüzüklerin efendileri vardı en babalarıydı onlar :)) ay nasıl canımı istettin biliyormusun hemen almalıyım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın, ben harry potterı da bu yıl okuyorum:))

      Sil
  3. etkinliğe katılmana ve tanıştığıma çok memnun oldum :) serinin devamını ben de merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alıştım fantastik okumaya, sevdim geç olsa da:) Keyifli okumalar tatlım.

      Sil
    2. teşekkürler canım , evet bizimki biraz geç oldu sanki ama :))neyse hiç olmamasından iyidir:))

      Sil
  4. muhtemelen senden kaçmamıştır ama
    fantastik dendiğinde tek geçeceğim adam Tolkien'dır
    Hobitle başlayıp
    yüzüklerin efendisi 3 lemesi ile devam edip
    silmarionla orta dünya düzenine savurup insanı allak bullak eden kitapları gözden kaçırmamışsındır tahminim
    ama olaki atladıysan
    o dünyaya mutlaka gir derim
    konufastatiklikse
    ben orta dünyayı tek geçerim üstüne tanımam :)

    filmini izledim cazip gelmedi diyen çok oluyor
    kitapları filmle ifade etmek imkansza yakın hobiti izlemedim ama yüzüklerin efendisi 3 lemsi filmsel anlamda çok ciddi birer fiyaskoydu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saedce silmarillion'u okuyabildim , hobbitte sıra biliyorum bir türlü fırsat bulamıyorum:)teşekkürler:)

      Sil
  5. Bu kitabın ününü duymuştum ve almak şart oldu şimdi.Teşekkürler tanıtım için.Birde bu seri mi yoksa tek kitap mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seriymiş ama 2. kitabı haziran gibi çıkacakmış diye bir rivayet var , bakalım ne zaman okuyabileceğiz:)

      Sil
  6. aaaaa duymadım ya okurum tebiii madem çok sürükleyici.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Tanıştığımıza çok memnun oldum ortak bir projede yeniden çalışma dileğiyle

    YanıtlaSil
  8. Çok merak ettim.
    Paylaşım için teşekkürler.

    Bakayım yarın.
    Kitapkurdu anne

    YanıtlaSil
  9. ilk sayfalarda severek okuyodum ama o kadar da içine almamıştı beni ancak o baghranın alinanın yanına geldiği andan itibaren kendimden geçerek bazen gözlerim dolarak bazen de heyecanlanarak okudum gerçekten okumaya değer...

    YanıtlaSil
  10. Ben ömrümde 2 defa seri kitap okudum.Ama bunu ilk fırsatta alacağım. Teşekkürler tavsiye için ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Erdoğan ,
      şimdi okusam bunları yazar mıyım acaba :D

      Sil