22 Şubat 2012 Çarşamba

18-TAŞ MAYMUN-JEFFERY DEAVER

Çeviri : Selim YENİÇERİ
Epsilon Yayınları
2004 Basım - 496 Sayfa


Deaver'ı Saatçi ile tanıdım.Ve bana kalırsa, bugüne kadar yazılmış en güzel polisiyelerden biriydi Saatçi.

Ayrıca ben sadık bir okurum ve zaman geçmiş olsa da beğendiğim , beni etkileyen bir yazarın bütün kitaplarını okumak isterim.İşte tam da bu sebepten,  Deaver'ın Tetikçi'sini ve Taş Maymun'unu da okumalıydım.

Saatçi ile asla kıyaslamıyorum ancak gerçekten harikaydı Taş Maymun da.

Yazar kitaplarında , okuyucuyu şaşırtabilmesi ve tanımlama yaparken sahnenin içine çekebilme yeteneği ile bir numaram olmuş durumda :))


4 yorum:

  1. ojeler manyetik mi? (valla kitapla ilgili yazıyı da okudum ama bu da dikkatimi çekti :))

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duyduğum bir yazar. Notlara eklendi. Duymadığımız yazarları tanımak güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ve çok fena tavsiye ederim , özellikle Saatçi'sini:)

      Sil