1 Şubat 2012 Çarşamba

11.ŞEYTANİ İNTİKAM-THOMAS PERRY

Çeviri:Selim Yeniçeri
Sonsuz Kitap
402 Sayfa-2010 Basım
2. Baskı

En iyi Roman yazarı olarak, Gumshoe ödülünü alan yazar Perry; bence de gayet başarılı bir romana imza atmış.
Artık bildiğiniz üzere ben macera -polisiye kitaplarını sonunu tahmin edemez isem, beğenirim .Yazar bu kitabında; o kadar çok kişi ve olayı aynı anda anlatmış ve bu kişileri o kadar farklı zamanlarda tekrar buluşturmuş ki ben sonunu tahmin edemedim, ta ki son 50 sayfaya kadar.
Kesintisiz ve dikkatle okumanız gereken(sonunu tahmin etmeye çalıyorsanız) bir roman olmuş.Ben beğendim.Okumuş olanlarınız varsa lütfen paylaşalım..:)

ARKA KAPAK


J
oe Carverın istediği tek şey, Los Angelesta yeni bir hayata başlayabilmek için güvende olmaktı. Ama güçlü bir adam onun peşinden haydutlarını gönderirken bunu gerçekleştirmesi zordu. Sorunların çözülmesi için elinden geleni yapmıştı. Gözden uzak kalmış ve tehdidin geçmesini beklemişti ama Manco Kapakla basit bir ateşkes yapmak mümkün değildi. Adam, Carverın kendisine zarar verip vermemesini umursamıyordu. Ve şimdi, yanlış bir kararda ısrar etmenin ne kadar pahalıya patlayabileceğini öğrenecekti 

22 yorum:

  1. Kitap okuma hızına hayranım.
    Birkaç tavsiyeni de aldım ama fırsat bulup bu aralar hiç okuyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ediyorum...Bazen ben de ara verebiliyorum nedensiz, anlamsız....

      Sil
  2. Polisiye hastası ben ve bu kitabı duymadım.Hemen listeme ekliyorum.Sonunun tahmin zorluğu benimde aradığım kıstastır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak noktalar çoğalınca , paylaşımlar daha bir anlam kazanmakta...

      Sil
  3. okumadım ama seviyorum polisiyeyi :) listeye alırım

    YanıtlaSil
  4. Polisiye merakım Tess Gerritsen ile canlandı, şimdi de bunu görünce, off dedim, okumam lazım :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Tess Gerritsen çok başka , O'nunla kıyaslamak doğru olur mu bilmiyorum ama ben bu kitabı da sevdim .Farklı bir anlatımı var...

      Sil
  5. Laura Lippman'ın Histeri adlı kitabını tavsiye ederim, sonunu tahmin etmek neredeyse imkansızdı ve evet ben de sonu tahmin edilmeyen kitapları seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Histeri listemde canım , benimde merak ettiğim kitaplardan, inş yakın zamanda.Teşekkür ediyorum hem yorum hem de tavsiye için...

      Sil
  6. güzel bir kitaba benziyor...

    YanıtlaSil
  7. öyle bi anlatmışsınızki mutlaka okunacaklar listeme girdi:)Bu aralar bu tarz bloglara sardm blogunz cok güzel devamını temin ederim.Beklerim bende begenirsiniz umarım :)
    http://merveyilldiz.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  8. Angela'nın Küllerini okuyormuşsunuz. Filmi beni yakıp kül etmişti. Kitabı ne yapar bilemem. Kaç kez elime aldım bıraktım o yüzden.

    Pek polisiye okumam ama suçluyu hemen tahmin ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de filmini izlemedim ama kitap önce okuyunca filmden pek memnun kalamıyorum canım.Ve ne güzel :))

      Sil
  9. hımm okumadığım bi yazar ve iyi oldu yazman bak.
    okucağım zaman döneyim yazına.
    :)

    YanıtlaSil
  10. bu kitap gerçekten çok güzel ve sürükleyici okumanızı öneririm ; he bi de ''iki iyi hırsız'' yazarı daniel finn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kitabı okumam gerektiğini anlamadım kusura bakmayın, yukarıdakini zaten okuyup paylaştım, iki iyi hırsız da listemde imiş ama öneri için teşekkürler...

      Sil
  11. qardas acayip güzel qitap sonunda yihe iiii ler kazanıyo

    YanıtlaSil
  12. Kitap çok iyiydi,tavsiye kesinlikle.Ama sonunda Teğmen neden içi para dolu çanta aldı,kimden aldı onu anlayamadım.

    YanıtlaSil