16 Eylül 2018 Pazar

ÇEKILİŞ SONUCU - YARIM KALAN ÖYKÜLER



Çekilişin kazananı Abdullah Özer , tebrik ediyorum ve adres bilgilerinizi iletmeniz halinden pazartesi günü kitabınız kargoya verilecektir.


Yayınevi  ve yazar gönderilerini kendim okuduktan sonra sizlerden biriyle paylaşıyorum bildiğiniz üzere, elimde uzum zamandır bekleyenlerden biri de Erdal Arslan'ın Yarım Kalan Öyküler'iydi.

Aslında her tür okurum dememe rağmen , öykü okumak biraz daha zor gelir bana her zaman .

Oysa bu kitap öyle değil , yalın anlatımı , geçmiş zaman öykülerini hatırlatması ile daha kolay okuduğumu söylemek mümkün.

Sevmemek mümkün değil bu hikayeleri , her ne kadar bir yanları kırık, yarım olsa da ...

Kitapla kalın...






13 yorum:

  1. Abdullah beyi tebrik ediyorum. Bu etkinlik için sizede teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. :))) teşekkür ederim. İçime doğmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Özer,
      tekrar tebrikler, bundan sonra geleceğimde ne görüyorsunuz diye sorsam :) elif ile de yorumunuz üzerine konuşmuştuk , ne özgüvenli bir yorum diye :D

      Sil
    2. eylemkerem01@gmail ya da telefonum hala duruyorsa whatsapptan adresinizi yazarsanız , eski telefonumda vardı bilgileriniz ama :(

      Sil
  3. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyoruz :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, senin de eline sağlık Eylem'ciğim. :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşlar 😁

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederiz Abdullah beyi 😊senin de emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil