5 Eylül 2018 Çarşamba

ÇEKİLİŞ---YARIM KALAN ÖYKÜLER- ERDAL ARSLAN

176 sayfa

Kitap yayınevinden geldi , o kadar uzun süre okuyamadım ki ...

Bu kitabın tanıtımını daha sonra bu postun altına yapacağım , öncesinde her gelen kitap için yaptığımı yapıp kitabı içinizden birine hediye edeceğim .

Kitabı isteyenler yorum bıraksın yeter , yine manuel olarak yorumculardan birinin ismi çekilecek ve kitap kendisine tarafımdan gönderilecek.

Hepinize bol şans diliyorum.

Son katılım tarihi :15 Eylül 2018  24:00



20 yorum:

  1. O halde ben katılıyorum çekilişe ^^

    YanıtlaSil
  2. Çekilişe katılacaklara bol şans diliyorum:)
    Eline sağlık İrem'ciğim:)

    YanıtlaSil
  3. O halde duyuralım, katılımı bol olsun umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılıyorum tabi ki :) Duyuralım :)

    YanıtlaSil
  5. Aaa bende katılıyorum bende bende

    YanıtlaSil
  6. şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  7. Kimse umutlanmasın o kitap bende. Şansıma acayip güveniyorum: )

    YanıtlaSil
  8. Bende katılıyorum 😊bol katılımlı olur inşallah sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
  9. Ben de katılmak istiyorum,şans hepimizle olsun. :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba!Blogunuzu çok beğendim. Bana beklerim :)
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimle-yarstm.html

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. Bende katılıyorum:) iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  12. Katılıyorum. Herkese bol şans!:)

    YanıtlaSil
  13. blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum ve güzel bir çekilişle karşılaşıyorum :) ne mutlu, karga da katılıyor efendim öyleyse, teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  14. Bende katılıyorum. Kazanana şimdiden tebrikler

    YanıtlaSil
  15. merhaba :))) ama kitabı istemem öyküymüş P :)

    YanıtlaSil
  16. 😊 ben de katılıyorum kazanana şimdiden iyi okumalar olsun...

    YanıtlaSil