26 Eylül 2017 Salı

AŞK HAK EDİLMELİ -DARIA BIGNARDI

Çeviri:Eren Yücesan Cenday 
248 Sayfa

"Benim bir merkezim , güvencelerim , dengem yok , kendimi savunmayı bilmiyorum , sadece atlatabildiğim acıların tümünden gelen bir gücüm var ."

"Seni değiştiren başına gelen değil , onu nasıl yaşadığındır."

Enteresan bir hikaye. Romantik bir hikaye beklentisi ile başladığım kitap polisiye-gerilim çıktı. Enteresan bir şekilde de çabucak okuttu kendini.

Bunda sayfa kullanımındaki bonkörlük etkili olmasına etkili fakat hikaye de akıyor sanki. 

Maceradan maceraya koşmuyoruz ama ağır ağır ve derin endişe hakim oluyor üzerimizde  .

21 yorum:

  1. Kitabın ismi bana da romantizm çağrıştırdı ama demek değilmiş. :) Tanıttığın için teşekkürler Eylem'ciğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. İsim gerçekten yanıltıcı o zaman....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma ÜZMEZ,
      ben yanıldım , belki de yazarı bilmediğim için ve sadece kapağa bakarak fikir edindiğim için :(

      Sil
  3. Ay Elif gibi senin de blogun değişmiş sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damla EKER,
      hepsi Elif'in başının altından çıktı ya zaten :D

      Sil
  4. Bilmediğim bir yazar ve kitap. Bu da bana bir kez daha "okunacak ne çok kitap var duygusunu yaşattı". Ömür yetmez diyoruz ya o hesap:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer eser peker,
      bence de ömür yetmez ama bunu bile bile daha çok okumak , daha da çok okumak issteyen bir bünyeye sahibim :(

      Sil
  5. İtalyan olduğu için okuyacağım :D

    YanıtlaSil
  6. demek polisiye gerilim ha? bayılırım böyle sağ gösterip sol vuran şaşırtıcı kitaplara çünkü uzaktan bakınca gerçekten aşk gibi duruyor. alıntıları çok beğendim okunabilir gözüküyor. sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalarr. :) Kitabın adını duyunca ben de romantik zannettim ama polisiye olmasına çok sevindim. Çünkü aksiyon polisiye romanlarına bayılıyorum. 😍😍
    Blogunu yeni keşfettim Ve hemeenn seni takibe aldım. Benim bloguma da beklerim. Gerçekten desteğinize ihtiyacım var. 🙆‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAzal'ın Dünyası,
      merhaba hoş geldin . geldim bil :D

      Sil
  8. İsmi ve kapağına bakılırsa gerçekten de aşk romanı gibi ama değilmiş meğersem :)
    Ama yazar haklı aşk hak edilmeli bence de :)
    Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup yazar,
      bence de , hak edilmiyorsa aşk olmasın zaten :D ben teşekkür ederim :D

      Sil
  9. Gerilimin dozajı yüksek değilse okumak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      neredeyse yok denecek kadar az :D

      Sil
  10. aşk polisiye gerilim. güzeeel :)

    YanıtlaSil
  11. İlkay ÖZgür,
    gerçekten de güzel oldu , gerçi aşk ta olsa okunurdu :D

    YanıtlaSil