25 Temmuz 2017 Salı

ZAMAN YOLCULARI - ALEX SCARROW

Çeviri: Zeynep ARIKAN
1. Basım 2013
413 Sayfa

Açıkçası kitabı Kerem'den tırtıkladığımı düşünmüştüm ama sonra kendisine "takasa mı koyacaktım bu kitabı " diye sorduğumda bana,
kendisinde böyle bir kitap olmadığını söyledi , hatta  ne olur oku ben sevdim dediğim kitaplara dönüp göz ucuyla bakmayan arkadaş , evirdi , çevirdi ben okuyayım bunu dedi :D

Ve beni çok mutlu etti.

Fakat bir sıkıntı hissettim zira kitabı çok beğenmemiştim.

Aslında beğenmedim demek belki doğru değil , aslında 1941-1956-1957-2001 ve 2066 arasında mekik dokunulan kitabın konusu güzel .

Hatta etkileyici bile denebilir ama nedense ben bir türlü içine giremedim kitabın.

Oysa Kerem başlangıçta daha sevdiğini söyledi , demek sorun bende :D

Tabii bu tür kitapları ergenlerin beğenme ihtimallerinin daha yüksek olduğunu da unutmayalım.

Ha kitapta anlatılan zaman yolculuğu esnasında en çok etkilendiğim Hitler'li kısımlardı .

Tanımak ya da görmek enteresan olmaz mı :D

Bu arada filmi de var :D

17 yorum:

  1. Okuduğum kitapların filminin olması çok güzel bir şey insanın hayal dünyası ile gerçek dünyanın ayırımı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Sağlık,
      kesinlikle :D gerçi bazen hüsran yaşatanlar da olmuyor değil ama :D

      Sil
  2. Bu kitabı okumadım.Ama Hitler dönemi en çok merak ettiğim dönemlerden biri. Bazen kitapları beğenme aralığı çok değişiyor. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu ,
      evet belki de zamanımız uyuşmamıştır kim bilir :D

      Sil
  3. Zaman yolculuğu benim Karpuz apartmanı çizgi dizimden farketmişsindir özel ilgi alanım bir konu:) o yüzden mutlaka okumak isterim, filmi de yapıldığına göre çok iyi olmalı. Çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  4. Eylem'cim oğlunla bu kitap muhabbetlerinize bayılıyorum, maşallah diyeyim, darısı başımıza:)) arkadaki manzara da süper, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      inş darısı isteyen herkesin başına :d bazen saç baş yoldurtacak raddeye getirtse de vaarlığı huzur veren tek kişi hayatımda :D

      Sil
  5. İlkay Özgr,
    oluyor öyle bazen hele biraz zaman geçsin :D

    YanıtlaSil
  6. Film olarak zamanlar arası yolculuk fikri cazip gelsede kitapta algılamak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger,
      filmi muhtemelen daha iyi olabilir diye düşündüğüm ender kitaplardan:D

      Sil
  7. Zaman yolculuğu temalı kitapları seviyorum ama keşke böyle kitaplar bizden de çıksa :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu kitaba çok büyük beklentiyle başlamıştım zaman yolculuğu olsun konusu olsun ama beni de sarmamıştı umduğumu bulamamıştım hatta her şey oldu bittiye gelmişti.Ama dediğin gibi daha ufak yaştakiler için güzel kitap denebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      aynı hisleri paylaştığımız başkalarının da olduğunu bilmek çok güzel:)

      Sil
  9. hmmm baya geniş bir zaman dilimi söz konusu.. bilemedim, annem gibi "ayyyy kafam almaz" diyesim geldi:)) ay bu arada zaman yolculuğu demişken teeeee ne zaman aldığım zaman yolcusunun karısını bile okuyamadım yav:/ ben önce onu okuyayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,
      ahaha annenin ellerinden öperim :D

      Sil