2 Mart 2013 Cumartesi

YENİ KULE VE BİRAZ PAYLAŞIM.:)

Beni ısrarla takip etmeye devam edenler bilir, en son yeni kitaplar almıştım, ancak elimde daha eski kitaplar vardı ve ben yenilere başlarsam eskilere asla sıra gelemeyebilirdi.

İşte en nihayet eskiler bitti ve ben yeni kitaplarımdan bir kaç (tam olarak 5 tane:)) kule yaptım ve bu sırayla başlamaya karar verdim:)

1. kulem yukarıda gördüğünüzdür.

Diğer kulelerime ise bunu bitirmeden geçmeyeceğim , hepsini kendimce bir sıraya soktum ve kulelerim bittikçe , yenilerini sizlerle paylaşmaya devam edeceğim:)

Not:Dedemi kaybettim:( Bazılarınız maillerden , bazılarınızsa sosyal medyadan biliyor zaten.
Bu sebepten  yaklaşık 10 gündür pek kitap okuyamadığımdan paylaşımlarım ve yorumlarınıza cevaplarım , aksadı.Ne yazık ki blog ziyaretlerim de öyle.

En yakın zamanda , gerçeğe ve eski rutine dönmeye çalışacağım , alakanıza teşekkür ediyorum.
SEVGİYLE...

46 yorum:

  1. Aaa bilmiyordum. Başınız sağ olsun :/

    YanıtlaSil
  2. başın sağolsun...bilmiyordum..Güzel paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ediyorum , yalnız bırakmadığın için:)

      Sil
  3. başınız sağolsun :( çok üzüldüm.

    kule harika. tez zamanda okuyun inş. sormak istediğim; kavgam'ı nereden aldınız ve baskısı nasıl? sevgiliye almıştım hediye ama çok kötüymüş baskısı,okuyamamış.alternatif düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya Kavgam Mefisto'nun ama daha okumadığımdan kalitesi için bir şey diyemem , fuardan elime geçmişti:)yazarım nasılsa:))

      Sil
  4. Başın sağolsun, dedenin mekanı cennet toprağı bol olsun.
    Kitap kulen de seçimlerin güzel iyi okumalar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. başın sağolsun tatlım rahatsızlandığını biliyordum fakat atlattı diye düşünmüştüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizler sağolun canım ya, maalesef atlatamadı..

      Sil
  6. İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci’un
    sabirlar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağ olsun. :(

    YanıtlaSil
  8. Allah sabırlar vesin. Toprağı bol olsun

    YanıtlaSil
  9. keyifli günlerde oku canım benim :)
    senin şu okuma hızını kıskanmıyor değilim maşallah valla :)
    sevgilerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım , sevgiler karşılıklı...

      Sil
  10. Başınız sağolsun ve keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  11. Canım,ben de yeni öğrendim.Başın sağ olsun..

    YanıtlaSil
  12. Başınız saolsun Allah size uzun ömür versin :(

    YanıtlaSil
  13. okunmayı bekleyen 86837272949 tane kitap var iken bu durum bana hiç de yabancı gelmedi canım :D

    YanıtlaSil
  14. Öncelikle Çok üzüldüm :( Allah rahmet eylesin. Ben de duymamıştım. Fatihamı okudum, Allah ulaştırsın. Kalanlara sabır versin.Rabbim cennette kavuştursun tüm sevdiklerimizle.

    Ben de mini kuleler ve mini listelerle motivasyonumu artırıyorum:) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım , Allah kabul etsin inş.
      listesiz , kulesiz olmuyor :))

      Sil
  15. Canım, başınız sağolsun. Dedene Allah'tan rahmet, sizlere sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Rabbim mekanını iyi etsin kitapların çok güzel keyifle sağlıkla oku inş bende bir sene evvel kaybettim dedemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin , teşekkür ederim , senin de başın sağolsun...:(

      Sil
  17. Allah rahmet eylesin. Rabbim güzdel yerlerde tekrar karşılaştırsın.

    YanıtlaSil
  18. Çok üzüldüm Eylemim, ne diyeceğimi bilmiyorum.
    Allah rahmet etsin :(

    YanıtlaSil
  19. yenı ogrendın eylemım basın sagolsun allah rahmet eylesın.

    YanıtlaSil
  20. Basin saolsun eylem, mekani cennet olsun dedenin.

    YanıtlaSil
  21. Dedenizin mekanı cennet olsun...
    Allah kitap kulelerinizi eksiltmesin :)

    YanıtlaSil
  22. Yine farklı kitaplarla karşımızdasın :) Merakla bekliyorum yorumlarını! Bu arada başın sağ olsun canım. Allah geride kalanlara sabır versin..

    YanıtlaSil