13 Şubat 2012 Pazartesi

14-SENİ SEVMEKTEN VAZGEÇMEYECEĞİM-Raffaello Mastrolonardo

Sonsuz Kitap
Çeviri:Güliz Akyüz YILDIRIM
2011 Basım-340 Sayfa


Bazı kitabı alırken ; öncelikle fiyatı söz konusuydu, sonra ismi.Tam baygın , zor ve yorucu bir kitabın ardından okunacak ve kolay anlaşılır, kafa karıştırmayacak  diye alınmıştı.Evet gerçek amaç buydu oysaki karşıma ne çıktı;

Guiseppe De Nitis:(biline tek gerçek İtalyan Empresyonist)

ve Leontine,

ve
Gustav Klimt
ve 

Giordano Bruno
ve

Papi
ve
Enzo Janacci, el portava;
ve

Alexander Pope
ve

Dumas
ve

Vesna Krimpotic
"Senden başkasına çıkan bir yol yok
Senden başkasına yazılan bir şiir yok
Sende dinleniyorum bana bir şey ver
Denizdeki bir kayalık ya da sen"

Hiç beklemediğim bir kitabın beni bu kadar etkilemesi müthiş bir şey ...

14 yorum:

  1. canim valla benimde ilgimi cekti hemen listeme ekliyorum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Senden başkasına çıkan bir yol yok
    Senden başkasına yazılan bir şiir yok
    Sende dinleniyorum bana bir şey ver
    Denizdeki bir kayalık ya da sen"

    Listeye aldım tskler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi değil mi, ben teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Bende aldım o kabarık listeme,teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off listelerden bazen başım dönüyor, liste yapsam bir dert, yapmazsam bir dolu aynnı kitap:Dben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Allahım kitabı bitirdim ama canım deliler gibi acıyor günlerdir. Bunun yazarı nasıl bir ruh haline sahip böyle bir kader olamaz ne hüzün kelimeler birbirine giriyo günlerdir cok fenayım sacmalıyorum kahrolası kitap cok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikaydı evet , farkında olunamayan kitaplardan diye düşünüyorum...

      Sil
  5. Yıllar önce okuduğum muhteşem bir eser :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin Kaya,
      gerçekten muhteşem , benim de yıllar geçmiş okumamın üzerinden ama hala anımsadığım çok güzel bir eser.

      Sil
  6. Kitap Eylemi,
    Etrafımda çoğu kişinin bilmediği harika bir eser. Kitabı tekrar alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin Kaya ,
      gerçekte pek duyulmuş bir kitap değil...

      Sil
  7. Malesef öyle ama okuduğum için şanslı hissediyorum kendimi
    ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin Kaya ,
      okuduğumuz için kesinlikle şanslıyız :D

      Sil