6 Aralık 2018 Perşembe

İZ PEŞİNDE- NORA ROBERTS

Çeviri:Irem YERLİKAYA 
223 Sayfa

Night Tales serisi 3. Kitap. Evet ilk ikisini okumadım:) 

Zaten takasla gelmese bunu da okuyamazdım.

Gece Hikayeleri alt başlığı ile Harlequin serisi olarak yayımlanmış . Iyi de yapmış,  okuma tutukluğu yaşadığım bir dönemde ilaç gibi geldi.
223 Sayfa 

Night Tales serisi 4. Kitap, pdf görünce dayanamam diyeceğim günler de gelecekmiş dedirten Nora Roberts kitaplarıdır. Zira tam da neye saracağını bilemeyen benim gibi tv özürlü insanlar için yazılmış gibidirler.



5 yorum:

  1. İlkay Özgür,
    sevilir aslında ama hangisi sana kendini sevdirir bilemedim :D

    YanıtlaSil
  2. Kitabın kapağı bu mu? Çok ilginç geldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      ben epub okuduğumdan oradaki kapak bu idi fakar kitabın orijinal kapağı da bu mudur bilemeyeceğim :(

      Sil
  3. Özendirdin beni de alayim kütüphaneden nora nobertsin bir kac kitabini 😊

    YanıtlaSil