15 Ağustos 2017 Salı

MİM- KİTAP İSMLERİNDEN ESPRİLER

Kağıt Salıncak (ki yeğenim olur kendisi ) mimlemiş beni , yapsan çok zor , yapmasan gönül razı değil modeli :D

Kitap isimlerinden esprikler yapıyoruz :D


-Yavaşladıkça Çoğalıyorum'unu okudum ben bunun , bunu sevmediysen onu mutlaka seversin (!)

whatsapp 'ta yazışırken bir kaç soru üstte sorulan soruyu (hangi kitabı okuyorsun ?)bir iki cevaptan sonra  yazarsan görebileceğin cevap  :
-beni Allah ta, seni kim bağışlar bilmem :D


-Eylem ben senin annen değilim , yanlış yere geldi bu mesaj galiba ?
-Hayır ya , en son okuduğum kitabın adı o :(
-haa , ha ?

-aaa Türkiye :((

-nereye gideyim ki?
-üff kızım ya ara da konuşalım, yazınca hep arızaya bağlıyor kitap isimleri !

-Sen de adam gibi isimleri olan kitaplar oku :D

Canım arkadaşım ben yazışmalarımıza hep ve çok gülüyorum :D

İyi ki varsın , hep yanımda kal :D

17 yorum:

  1. Kahkaha sesimi hala duyuyor olabilirsin :D Efsane komikler, sonuncuya bittim :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, mutsuz çocuklar ülkesi gerçekten:( daha dün 10 yaşında bir çocuk turistlere papatya taç yapıp satıyormuş, denizden çıkardılar:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücrükveben,
      sadece Türkiye değil aslında dünyada sadece çocuklar ölmesin , öldürülmesin ...inan tek istediğim bu .

      Sil
  3. Çok eğlenceli gidiyor ya bu mim :) Kimi okusan yüzümde gülümseme oluşuyor :) Ben senin annen değilim demek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAha Mutlu Yaşam ,
      oluyor böyle gülümsemeler hayatta :D

      Sil
  4. Çok güzel mim; ama zor olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem E.,
      zor ama imkansız değil , yapmak istersen mimlendin :D

      Sil
  5. Çok eğlenceli olmuş!!! ^_^ Biz Kimden Kaçıyorduk Anne esprisi özellikle çok iyiydi, ilki de çok iyiydi. :) Aslında hepsi çok iyiydi. :) Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem AKAY,
      teşekkür ederim , kabul edersen mim senin :D

      Sil
  6. Açıkçası mimlerden hoşlanmam. Lakin bu konulu mim cidden güzel olmus.

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlenceli :) Bu mimi hangi blog yaparsa merakla okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim ,
      kabul edersen ben de senin cevaplarını okumayı isterim :D

      Sil
  8. beklediğim kadar varmış Eylem'cim, hepsi süper, sabah sabah güldüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      ciddi mi ya ne güzel seni gülümsetebildiğimi bilmek :D

      Sil
  9. İlkay Özgür,
    evet bir miktar zamanımızı alıyor gerçekten :D

    YanıtlaSil