23 Ekim 2014 Perşembe

ÖDÜL, HEM DE DARTLISINDAN :D


Sevgili Ha Polyanna Ha Fulyanna , Fulya Küçükaksoy  ve Hatıra Koleksiyoncusu bana ödül göndermişler, aldım , teşekkür ederim.

Şimdi bu ödülün de bazı kuralları varmış.

1-Ödülü verenin linkini de veriyormuşuz .

http://kucukaksoyfulya.blogspot.com.tr/

2-Ödül resmi paylaşılacakmış.

Bakınız yukarıdaki resim.


3-15 tane arkadaşımıza da bu ödülden veriyormuşuz :D

İşte bu kısım biraz sarpa sardı bende, zira kim ödülü aldı kim almadı diye hatırlamam çok mümkünlü değil, ben de şöyle yapıyorum ki kimse kırılmasın...En son yorum bırakan 15 arkadaşımı ödüllendiriyorum, sevgiyle...

Saadet Uslu
~♡ηυяѕαℓкιмι™
Eren O.




25 yorum:

  1. teşekkür ederim :) çok dartlısın :)

    YanıtlaSil
  2. thank so much :P son 15 te olacağıma bu kadar sevinmezdim :) yakın zamanda yazacağım post'un konusu cıktı :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de çook teşekkür ederimm :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. oleey oleeey oleey :) ödül vermek için hoş yöntem en son yorum yazanlara. bunu uygulucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kopyacıııı ;) iyi fikir ama kabul etmek lazım :D

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim... sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim efendim ben teşekkür ederim.sevgiler karşılıklı...

      Sil
  6. çok teşekkürler.. ödül almak çok güzel de verme kısmı biraz sıkıntılı.. ben de sizinle aynı taktiği uygulayacağım galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim .evet verme kısmı sorunlu biraz , unutma ihtimali yüksek oluyor bazen ama bu iyi bir yöntem , kırılmaca olmasın hem...

      Sil
  7. Teşekkür ederim tatlım , akşama ben de yapacağım.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim kiii :) Birde böyle mimler sırasında blog keşfi yapıyorum onun için ayrıca teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen bu yolla yeni bloglar keşfediyoruz ve çok ta iyi yapıyoruz :D rica ederim :D

      Sil
  9. Cok tesekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Beni ödüllendirdiğine çok memnun oldum. Teşekkür ederim. Canım, annem yoğun bakımda. Bu nedenle yapmam gerekeni yapamadım:(( Çok üzügünüm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun, Allah şifa versin:(

      Sil
    2. kitaplarla beslenmek,Canın , canınız sağ olsun , annen iyi olsun da bütün yapman gerekenleri yapmasan da olur :D çok çok geçmiş olsun , inş iyileşecek ...

      Sil
  11. Az evvel bir dart da ben gönderdim geldi mi :)

    YanıtlaSil