12 Ekim 2014 Pazar

KİŞİSEL MİM-

ÖZ'ÜN KİTAP TUTKUSU mimlemiş beni sağ olsun. davetine hemen icabet ettim zira sonra unutuyorum :D Kendisine teşekkür ediyorum , isminin üzerine tıklarsanız O'nun cevaplarını da okuyabilirsiniz:)

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?

Nolsun beya, sen nabıyon?



Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?

E can kıymetli tabi :D


Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu?

Kendim, hep kenardadır zaten , zira kendi cezalı.Nedir bu kardeşim bir rahatlık, bir vurdumduymazlık , bir utanmazlık , bir... üff neydi diğeri ya??


Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?

 Çok konuşmamdan nefret ediyorum , bazen çok susmamdan, bazen çok ağlayıp , bazen çok gülmemden , dalgalanıp durulmamdan ...öyle işte :)



Bu hafta içinde neler yaşadın?

Bu hafta , standart ev temizliği, kitaplar,aa  puzzle başladım (bak bu değişik oldu) :))


Hayat

Çok bayat!

Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?

hımmm , ı-ıh .Ne değişecek , bir ev hanımının klasik kişiliği içinde :D


Hayattan beklentilerin neler?

Hayattan bir beklentim yok,
Oğlumdan var ,
çok çalışsın Teog'dan kolay yırtsın istiyorum...
Eşimden var , 
empati yapabilsin arada sırada diyorum...
Belediyeden var, 
Çorlu'ya bir otogar diyorum.
Tekirdağ Büyükşehir'den var, 
Ergene nehrinin halini duysun istiyorum...

Siyasilerden var,

 (bıktık zamdan , atanamayan öğretmenden, sınavsız üniversite vaadinden, asgari ücretle açlık sınırında gezen halkın zeka sınırının ölçülememesinden, anti-demokratik her hareketten, üslubu tutturamayan siyasiden, üniversite mezunu iş bulamazken ilkokullu yeğenin müdürlüğünden, torpilden , adaletsizlikten, hukuksuzluktan, usulsüzlükten, rüşvetten, nefretten, hayvana eziyetten, insana yapılan şiddetten , çocuk gelinden, pedofiliden,ataletten, dinimi sömürenden, gençlerin ölmesinden, ırkçılıktan, asabiyetten  daha çok şey yazılır da ...) 

fakat ben sadece bu sene bir güzellik yapsınlar , şu sınavlara müdahil olmasınlar istiyorum...


 Bu mim için kimseyi mimlemiyorum ama içinde uhde kalmışlar yapsın bunu da .
Hani ,'bloga yazamadım , konsepte aykırı diye ama ben de bunları yazmak isterdim' diyenlere :D

18 yorum:

  1. Son sorunun cevabına katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , yalnız olmadığımı bilmek güzel...

      Sil
  2. Olmasınlar valla bıktım bendee

    YanıtlaSil
  3. Ay çok gomik olmuuuş.Hayat- Çok bayat. :)

    YanıtlaSil
  4. Bir mimi karşına alıp kulağını çekmediğin kaldı, asla senin sinirine muhatap olmak istemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çektim aslında ama , iyi çekememişim herhalde, valla öyle pek sinirli zamanımda karşıma çıkmasın kimse :D

      Sil
  5. Bu arada cevapların güzel ve komik olmuş, arkadaşların çok tatlı bence

    YanıtlaSil
  6. insallah teog sıkıntısını kolayca atlatır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş , bütün öğrenciler şu sınav illetinden kurtulur bir gün , benim oğluma olmasa bile diğer çocuklara da yazık , :(

      Sil
  7. son cevap çok hüzünlendirdi beni:(( çok güzel ifade etmişsin ayrıca!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , etmeye çalıştım , sert kaçtı biraz ama napalım dertliyim :D

      Sil