10 Ekim 2014 Cuma

Book Challenge Tag







İki kitapkurdu arkadaşım etiketlemiş bu etkinlik için beni.

Zeynep'e

Hilal 'e  teşekkür ediyorum.

İsimlerinin üzerine tıklarsanız , onların bloglarını tanıma şansı da bulabilirsiniz.

İşte benim cevaplarım :)


1) İlk Hayranlığım:




Aslını isterseniz benim hayranlığım kitaplar , fakat ilk okuduklarımdan biri bu seridir.



2) Favori Serim: 


Taht Oyunları ilk kitabı yok kitaplığımda ama bakmayın en çok ilk kitabını seviyorum :D

3) Favori Kitabım: 
Bu soruya şak diye cevap vermeyi çok isterdim .Ancak en en favorilerimden ve eskilerden biridir Çalıkuşu  .
Kaç kere okuduğumu ben bile bilmiyorum.

4) Favori Erkek Karakterim: 
Unutmuştum bu kitabı aslında fakat

 kitaplığımda favori erkeği ararken , neden

olmasın dedim .Zira okuduğumda oldukça
 beğenmiştim.

5) Favori Bayan Karakterim: 


Bella tabi ki , :)

6) Favori Okuma Saatim:
Yok .Her zaman okuyabilirim .Mümkün olsa geceleri okumak isterim fakat öyle bir şansım yok , çalışmadığım için her zaman okurum :D

Not:20 kişiyi etiketlememiz gerekiyormuş ama 20 çok o sebepten kim isterse yapsın diyelim :D

10 yorum:

  1. Bu mimi çok sevmiştim ama kimse beni mimlememişti. Bu yüzden sizi keşfedip bunu görünce hemen üstüme alındım, İnşallah bi kaç güne yaparım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş yap canım , üstüne alınan birileri olsun istiyorum ben de , isim vermiyorum zira sonra şart koşmuş gibi hissediyorum :) Hoş geldin bu arada , hep beklerim :D

      Sil
  2. Bu blog aleminde gördüğüm en güzel "mim"
    Ama karakterleri de merak ettim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi, sen de yapmaz mısın ?:D

      Sil
    2. Senelerdir mimlere karşı ön yargılarımı yıkamadım. Çok fazla gereksiz diyalog gördüğümden sanırım hehe.
      Okumaktan en çok zevk aldığım mimli post buydu diyebilirim lakin.
      Bana okumak kalıyor böylece :)

      Sil
  3. boleyn kızı serisi nedense ısınamadıklarımdan ama kraliçe nin soytarısı'nı sevmiştim :) çalıkuşu türk klasiği zaten ona laf yok :) taht oyunlarının dizisini beğenmiyorum kitap bu yüzden itici geliyor -ve çok fazlalar- alacakaranlık'ta nedense alice'e kanım kaynamıştı benim :) sanırım her kitaba bir laf yetiştirdim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taht oyunları dizisini hiç izlemedim , bir iki defa izlemeye çalıştım ama olmadı, alice te iyiydi gerçekten...,iyi de yaptın:D

      Sil
    2. set karanlık olunca dizi çekilmiyor.. boleyn kızının yazarının diğer serisi-sanırım- dizi olarak uyarlandı.. the white queen adı belki bakmak istersin :)

      Sil
    3. bakarım derim ama bakabilir miyim hiç bilemiyorum , The white quini okumuştum ama , açıkçası Boleynler kadar cezbetmemişti.Sanki nasılsa tuttu , devam ettireyim gibi gelmişti :)

      Sil