14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜNDEN ALINTILAR

Not :Bu konuşmalar yaklaşık 2 yıl önce gerçek bir ailenin konuşmalarıdır, yalan uydurma yoktur ben şahitim ...:)
Not:Bir varmış , bir yokmuş....
Evliliklerinin 10. yılında olup, daha önce   hiç sevgililer günü kutlamamış bir karı-koca varmış.Bu karı -koca (ikisi birlikte) çok romantiklermiş.

Çocuk:(9 Yaşındadır henüz)-Anne ben bugün ...'ya gül götürmek istiyorum.
Karı:-Hayırdır oğlum bayram değil seyran değil , napacaksın ...'ya gül götürüp.
Çocuk:Ama anne bayram olmaz mı bugün 14 Şubat, sevgililerin bayramı ya...
Karı:-Hımmmmmmm.......


Aradan zaman geçer.....Saatler Kocanın kahvaltı vaktini vurmuştur....

Karı :Hayatım günaydın canım, bugün ne yapalım birlikte:))))(gülücükler)
Koca:-Ne yapmamız lazım ki??????(kafa karışık)
Karı:-Ama hayatım hani canım bugün var ya hani 14 şubat yaaa...
Koca:- haaaa elektriğin son günü müydü???Dur ben talimatı yapmış mı banka bakayım bir netten.....
Kadın:-Yok canımın içi hani 14 şubat olur ya hani böyle özel bir gün hani ..Sevgililer günü kutluyorlar ya hani bugünde....
Koca:- İyi kutlasınlar bize ne?
Karı :-Ama hayatım hani biz de bir zamanlar sevgiliydik ya ?
Koca:İyi ya o geçmişte kaldı ,biz şimdi karı- kocayız, Karı-kocalar günü söz ben de kutlayacam seninkini, sen de kutlarsın benimkini:))))Hah hah haaa

20 yorum:

  1. acı ama bir de böyle bir gerçek var :))) kocaların acımasız gerçeği :P

    YanıtlaSil
  2. hehehe çok güldüm :) evet ya bazı insanlrda var gerçekten biz artık sevgili değiliz olayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma dayıcığım ama artık köprüyü geçtik hesabı:)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Türk erkeği Taş fırındır :)yapmaz öyle gün falan:)

      Sil
  4. Bu sevgililer gününü bilmeyeni, birde bilenleri var onlarda aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bilip de bilmezden geleni bu da ama ah o ama ...

      Sil
  5. Faturanın son günü:)Güzeldi.Ama sevgi bir günlük değil ömürlük olmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ama her günü aynı olmaz ki be kardeşim:)))

      Sil
  6. Sen bizim eve böcek falanmı koydurmuştun gizliden.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin evdeki böcek, bizim evdeki böcek, bu böcek hep aynı böcek:)

      Sil
  7. Canım bana etkinlik için isim soyisim ve kargo adresini göndermeni bekliyorum ki listeye kaydedeyim seni, dilosunkayfesi@gmail.com. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. klasik koca..ve klasik bir karı:) gülürücü:)

    YanıtlaSil
  9. hehehe, çok iiimiş yaaa ben nasıl görmedim bunu 14 şubatta :) 2.sine bayıldım ama benim eşim duymasın böyle kötü şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.si derken, aslında ilkinde kadının da bundan haberi olmadığı vurgulanmak isteniyordu ama:))Aman kimse Duymasın duyulmasın :))

      Sil