30 Nisan 2021 Cuma

NİSAN

Pek kıymetli blogumun en değerli takipçileri bir Nisan ayı bilançosuna hoş geldiniz. Bu bilançolar normalde yıllık yapılırdı n'oldu da aylığa döndüğüm konusunu merak edebilme ihtimalinize karşı gereksiz bir açıklama yapayım:Senenin sonunu görememe ihtimali :O

Neyse efendim, boş beleş muhabbeti kesip bu verimli mi verimsiz mi geçeceğine karar veremeyen aydan haberler geçiyorum size. Bu ay, senenin ilk 3 ayına nazaran orta karar bir ay oldu benim için. 4 kitap ve 4 izleme (Bir tanesi 2 sezon ama olsundu ben onu 2 izleme olarak aldım :D)şeklinde hasıl oldu. Kitapların tamamını paylaştım, blogumda yorumları mevcut, inceleyebilirsiniz ilginiz dahilinde.


Gelelim izleme kısmına, geçen yıl boyunca bildiğiniz üzere Kore dizilerine olan tutkum BL sektöründe kendine yer bulmaya çalışıyor. Burada bitenler varsa da devam eden milyon bölümlük dizilerim de var. Onları da bittikçe inş buralarda paylaşmak şansım olacak ileriki zamanlarda. 



Ve tabii yine değişen konumumuzu da ilave edecektim ki vazgeçtim zira önümüzdeki ay yeni bir konuma geçmek belkisi ile karşı karşıyayız. Şu halde inanır mısınız kaplumbağadan hallice şekilde evimiz pardon valizimiz sırtımızda geziyoruz, umulandan erken alınan sonuçlara bir türlü tutturulamayan hedefler karışıyor, bu arada en çok yaralayan  ve umutsuzluğa sevk eden bizi kayıplarımız oluyor. Sağlık olsun deyip yola devam edebilmek elzem görünüyor yoksa dünyanın bile şirazesinin kaydığı bir zamanda bizim dengemizi yitirmememiz imkansız görünüyor. Sağlıkla, sevdiklerinizle, okuyarak izleyerek geçireceğiniz günler dilerim.






 





 

16 yorum:

  1. Benim ayım kötü geçti. Dengemi çoktan kaybettim. Bir gün yine bulursam belki eski halime dönerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vintage İnci,
      bir gün eski halimize dönemeyeceğiz ama yeni umutlar edineceğiz sanki, bıkkınlık, yılgınlık, tükenmişlik, adı neyse artık geçip gitsin hepimizden dilerim. VE fakat bunun için hiç çaba harcamadığım zaman daha büyük üzüntü duyuyorum ben, çünkü yarınımın olmadığını fark ettim, çünkü 1 dakika sonra yaşamıyor olma ihtimalim çok yüksek buna rağmen zorlamaya niyet ediyorum kendimi. Yine ve her şeye rağmen yeniden ayakta durmaya çalışıyorum. Bazen, çoğu zaman kendimi veremediğim, konsantre olamadığım her an düşüyorum ama yine de toparlamak için uğraşıyorum. Siz de zorlayın, yarın için değil, şimdi için, şu an için geleceğin belkisi için. SAğlıklı günler dilerim, umutla...

      Sil
  2. Bence verimli bir ay olmuş. Sağlıklı, bol okumalı ve izlemeli bir mayıs ayı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ,
      inş artık yeniden toparlayabildiğimiz, sağlıkla, umutla, ümitle gelecek günlerimiz olsun.

      Sil
  3. Bir ay için oldukça iyi olmuş.Daha sağlıklı günlerde bol okumalı, izlemeli zamanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      çok teşekkür ediyorum, hepimize inş :D

      Sil
  4. Mayıs ayı daha verimli geçer inşallah diyecektim ama yazının ikinci kısmından bir taşınma durumu var gibi algıladım, daha doğrusu çözemedim ne olduğunu:-)) Taşınma ise kolay gelsin, en nefret ettiğim şeylerin başında geliyor ev taşıma işi.. Mutlu haftasonları:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      inanın ben de çözemiyorum, evet öyle bir şey var gibi ama o kadar emin olduğumuz yerler elimizde patlayınca ihtimalleri saymayı bıraktım :D eşya yok ama bizde bir valiz bir çanta halindeyiz :D

      Sil
  5. Bilanço yazılarını çok seviyorum :) Umarım Mayıs da dolu dolu geçer.

    YanıtlaSil
  6. Ben kaç kitap okudum hiç bilmiyorum, son iki haftadır pek elim gitmiyor kitaplara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      bir dağılıp bir topluyorum, bir düzen yok hayatımda ne yazık ki, plan defterlerimin çoğu sayfası boş, anlamsız zamanlar yaşıyorum...

      Sil
  7. hadi herşey yolunda gitsin :)

    YanıtlaSil
  8. Pandemi kötü, ekonomi kötü, yönetim kötü, dünya kötü... Nasıl iyi olabiliriz ki. Bu kdar dayandığımıza şükretmeli...

    YanıtlaSil