19 Mart 2020 Perşembe

OKUNMAMIŞ KİTAPLAR


Okunmayı bekleyen kitaplarımızı paylaşıyoruz, haydi birbirimizin kitaplıklarını kurcalama vakti :)


Sevgili deeptone okuyamadığım ama okunmak için elimde olan ve sırasının gelmesini bekleyen kitaplarımı merak etmiş:) 


Benimkileri gördükten sonra ‘etmez olaydım’ diyebilir !



Buraya fotoğraflarını koyduğum kitaplarımdan pek çoğunun alınış tarihi minimum 5 yıl öncesine dayanır.


Beş on adedi yayın evlerinin gönderdiği, okuyabilirsem sizlerin olacak inş :)


Bazıları oğlumdan okumak için arakladıklarım:)


Yeğenden tırtıkladıklarım da mevcut içlerinde. Ve içlerinden en az 3 tanesini
 de şu anda okuyorumdur muhtemelen. Genelde tür olarak farklı olmak koşuluyla birden fazla kitap okurum.


Burada 180 ‘den fazla kitap var, çok demeden önce alt satırı okuyun!


1000’e yakın kitap da epub/pdf olarak okunmayı bekliyor! Tabii onları da bu posta ilave etmek isterdim ama 3 gün boyunca bakmak zorunda kalırsınız diye korkuyorum :)


Belki bir çoğunuzun kitap tanıttığınız postlara yazıyorum, ’önerdiğiniz kitapları da okumak istiyorum ancak bunun için bir 150 yıl daha yaşamalıyım sanırım’ diye ve siz de abartıyor diye düşünüyorsunuz ama şahit olduğunuz üzere yanılıyorsunuz:)



Ne yazık ki yeni kitap almıyorum/alamıyorum!


Bunun en büyük sebebi okuyamama korkusu değil ama, yer darlığı :) 

35 yorum:

  1. Ben de bugünlerde koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert,
      evet bol bol okumak lazım tabii bir de bloglara dönelim artık...

      Sil
  2. Benim de 20-25 tane okunacak kitabım var. Çok zannediyordum sizin daha da çokmuş. Yer darlığına çözüm, kitapları satmak :)
    İyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MorMidye,
      evet sattıklarım, takasladıklarım da oluyor tabii elimiz mahkum :) teşekkür ederim, size de iyi okumalar, sağlıkla kalın...

      Sil
  3. delirmişsin seeen :) bak sana bişi deyim, o 180 kitaptan kurtul, en az 100 tanesini hediye et, 1000 epobtan da en az 900 tanesini sil. sadece çok istediğin kitaplar kalsın, okumadan yaşayamayacağın kitaplar kalsın, allam temizlik yapi alan yarat kendine yaaa, inan bak çok mutlu olacaksın bikaç gün sonra :) bir iki gün suçluluk duycan ama çabuk geçcek. ya ne baskı yapıyon kendine be yazık sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      çok yanlış anlamışsın olayı sen deep, ben bunları zorunluluk altında gibi hissettiğim için okumuyorum ki, ya da baskı yapmıyorum ki kendime bunlar okunacak diye. Her birini itina ile severek ve okumayı istediğim için aldım. Hediye ettiğim, takas yaptığım , sattığım kitaplarım var tabii ki bir kitapseverim ben evimde bunlardan hariç 3000 kitap var. Bu benim için bir hobi , bir tutku. Herkesin kendine göre tutkuları vardır, kimi makyaj sever makyaj malzemesi ile doldurur evini , kimi temizlik sever temizlik malzemesi ile doldurur, kimi eşya sever eşya ile doldurur. Ben kitap seviyorum evimi, etrafımı kitaplarla dolduruyorum. Sen. rahat ol yani takıntılık bir durumum yok tamamen keyfi şekilde kitap tutkum.

      Sil
  4. ah evet satmak da iyi çözüm. instada satan çok. alıcısı da çok :) boşluk yarat kendine yaa. okuncak bu kadar çok kitabın olması iyi değil kötü bişey, psikolojik baskı bu, işkence mi seviyon seeen. hediye et sat. yap yap yap kurtul, kendi kitaplarına köle olmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      sattığım, takas yaptığım, hediye ettiğim çoktur meraklanma sen. Hiç öyle baskılık, işkencelik bir durumum yok. Dünyanın bütün kitapları benim olsun derdim hiç olmadı muazzam eli açığım, satarken, takas yaparken, hediye ederken inanılmaz mutluluk duyarım. Ayrıca enteresan geldi bakış açın. Ne alakası var köle olmakla anlamış değilim. Okumak bence dünyanın en zararsız, en yapılası uğraşı. Kaldı ki ilk emir de ‘oku’. En zevkle yaptığım şeylerden biri kitap okumak ama tek yaptığım bu değil ki, yemek yapmak, film izlemek, yeni yerler görmek ten de aynı derece keyif alırım. Şimdi burada gezdiğim yerleri, izlediğim filmleri de koymak istesem korkarım sen onlara da niye bu kadar yer gezdin, niye bu kadar film izledin dersin. :)

      Sil
  5. Ne güzel bir paylaşım.
    Lakin Deep'in yorumuna katılıyorum....
    Bir ara bende böyleydim. Şimdi elimdeki kitaplar bitmeden almıyorum. Liste yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satır Arası,
      listeler olmazsa olmazımız :)

      Sil
  6. Keyifli okumalar... Aslında okumak için en iyi zaman ama medyayı takip etmekten fırsat bulamıyorum ne yazık ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio’nun Şarkısı,
      sormayın, ben de ...Özellikle twitter resmen bağımlılığa doğru gidiyor ki ben sosyal medyayı çok seven biri değilimdir...Verimli okumalarımız olsun,...En az hasarla atlatırız inş.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. evintekkizimona,
      listeler hep kitaplar üzerine, hep uzun olsun ;)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yüreğimin iklimi,
      eğer paylaşmak istersen fotoğraflarını görmeyi isterim.

      Sil
  9. e iyimiş. okumadığın kitaplar baskı yapmıyosa iyi o zaman :) okumadığım kitaplara bakamıyom ben kitaplıkta, suçluluk duyuyom o kitaba karşı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ayy hayret bir şeysin ya, ciddi olarak söylüyorum. Enteresan sorularla karşılaşırız biz kitap kurtları genelde ama seninki gibisini ve böyle bir eleştiriyi ilk defa aldım. Eşyaya niye suçluluk duyar ki insan, hiç anlamam. Annem koltuk alır, örtmeden kullanamaz öyle bir şey mi seninki de acaba. Ben oldukça rahat biriyim. Dünyaya gelen normal koşullarda herkes herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmaz ise 65-70 sene yaşıyor. Bu kadar kısıtlı zamanım var iken şu dünyada , bu kısa zamanda niye sıkıntı veren şeylerle uğraşmak isteyeyim ki. Ne ile mutlu oluyorsam, gücümün yettiği kadar onları yapmaya çalışıyorum.

      Sil
  10. İlkay Özgür,
    teşekkür ederim ;-)

    YanıtlaSil
  11. Benim de aşağı yukarı bu kadar kitabım okunmayı bekliyor. Hatta bu hafta ben de kitaplığımı bir dökeyim bakalım. Sen kitapların fotoğrafını tek tek çekmişsin. Bu yazı için mi çektin zaten var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      ayy dökersen sen de paylaş ama zor olmayacaksa. Yok vardı instada paylaşmak için çekmiştim. Hangisini önce okuyacağımı kestiremediğim için bütün okunacaklarımı çekmiştim, yeni bir kitap geldiğinde onun fotosunu çekip saklıyorum, okumaya başlayınca ee bunıun fotosunu çekmemiştim olmuyor böylece :D

      Sil
  12. Öncelikle imrendim ama çokmuş yaaa:)

    Ben maksimum 5 kitap alıyorum,onları bitirmeden kitap alış verişi yapmıyorum.Arada bir de kütüphanelerin kapısını çalıp bir iki kitap alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      5 kitap bana sanırım 1 hafta yeter, 5 yıldır kütüphaneye gitmiyorum ama gittiğim dönemde kitap ödünç alma sayısı vardır ya hani maximum 2-3 kütüphane görevlisi bana kota koymazdı. Zira ben 7 kitap alıp 5 günde iadeye giderdim:)

      Sil
  13. Böyle uzun bir liste olunca huzursuz olurum düşüncesiyle önce elimdekileri bitireyim diyorum:)
    Arada azar azar alıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      aldıklarımın üzerine bir de yeğenden, oğlumdan tırtıklıyorum düşün :)

      Sil
  14. :)))"abartmıyormuş eksik bile söylüyormuş" ay va₺la çok haklısın Eylem'cim keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      değil mi ama ya? teşekkür ederim canım ya hepimize, sağlıkla , keyifli okumalar...

      Sil
  15. Bu mim bende yapmak istedim ama fotoğraflamaya ömür yetmeyince vazgeçtim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda’nın kitaplığı ,,
      tüh ya yapsaydın keşke, fotoğrafı olanları koy ya, görmeyi çok isterim :)

      Sil
  16. Karantina günlerinde kitapsız kalma korkusu olmadan hayatımıza devam edebiliyoruz, yaşasın :D Hep kitapla kalalım :D

    YanıtlaSil
  17. Ben de okunacak çok fazla kitabım var sanıyordum ta ki bu yazıyı görene kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu Odacı,
      canım senin okunmayı bekleyen kitaplarını görmeyi de çok isterim, zor olmayacaksa paylaşır mısın?

      Sil