15 Ekim 2019 Salı

ÇEKİLİŞ SONUCU -VATAN YAHUT SİLİSTRE /NAMIK KEMAL

96 sayfa



Çekilişimizin kazananı Dilek Kerem, tebrik eder şansının açık olmasını dilerim.


Namık Kemal'in bir döneme damga vurmuş tiyatro eseri Vatan Yahut Silistre adlı kitabı İstek Yayınları ve Yeditepe Üniversitesi Yayınevi sponsorluğunda içinizden birinin olacak.


*15.10.2019 gününe kadar ister bu postun altına, isterseniz instagram gönderisinin altına yorum yapmanız yetecek. Uzun uzun yazmanıza da gerek yok, nokta olsun yetecek.

*********

--Namık Kemal Tanzimat Edebiyatının kurucularındandır.

Şiirde "Vatan, Millet ve Hürriyet " kavramlarını ilk kullananlardandır.

Sanat toplum içindir görüşünü benimsemiş ve bu minvalde eserler kaleme almıştır.

Vatan Yahut Silistre'nin kişileri gerçek hayattan alınmıştır.

Oyun sahnelendiği zamanlarda ciddi ses getirmiş, halkın desteği ve beğenisini kazanmıştır. 

Eseri Türkçeye uyarlayan Prof. Dr. Mehmet Kanar'dır.

Kaçırmayın derim.

21 yorum:

  1. Bu kitabı okumayı çok istiyorum çok merak ettiğim bir kitap. Umarım benim olur 🙏🏻❤

    YanıtlaSil
  2. Çıkarsa okuruz. Çıkmasada okuruz...

    YanıtlaSil
  3. 😊 şansımiza artık oldukça önemli bir eser okumayı dilerim 😊

    YanıtlaSil
  4. Hürriyet öyle bir şey ki, değeri kaybedince anlaşılıyor. Şimdi hürüz, bağımsızız görünsek bile küresel sermaye sinsice bağlıyor bizleri. Yok artık Namık Kemal gibileri, herkes düşmüş kendi derdine.

    YanıtlaSil
  5. Asla çekiliş kazanamam bu konularda çok şansızım ama denemekten zarar gelmez.

    YanıtlaSil
  6. Nokta :)
    Bana çıkarsa başkasına hediye edecem

    YanıtlaSil
  7. Ben de katilmak isterim. Herkese iyi şanslar.

    YanıtlaSil
  8. Ben kazanırsam bir kişiye hediye edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.tolum.site,
      ederiz, niye etmeyelim zaten amaç başka birileri daha kitabı okusun :)

      Sil
  9. Birçok Türk klasiğini olduğu gibi bunu da üniversitedeyken okumuştum. O dönem çok sayıda Türk klasiği okumuşum. Daha sonraki dönemlerde bu performansım düştü ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  10. İyi çalışmalar olsun bakalım.

    YanıtlaSil
  11. İnce bi özetini okumuştum, etkileyici bir kitap

    YanıtlaSil
  12. çekilişlere katılmıyom ama görünce mutlu oluyore. bu kipat hımm okumam sıkılırım sanırımsam :)

    YanıtlaSil
  13. Sanırım orta okulda okumuştum.Yeniden okuyup hatırlamak için çekilişe katılıyorum tabi.Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. Bu sefer doğru yere yazıyorum. Diğer katılımcılar için üzgünüm :)

    YanıtlaSil
  15. Bu kitabı okuma anımı anlatmış mıydım? İlkokulda okumalı bi şeyler vardı ve herkes kitap seçmişti, en sona Vatan Yahut Silistre kalmıştı. Böylece okumuştum ve sevmiştim. :D

    YanıtlaSil
  16. Harika. Uzun zamandır bir blog çekilişine dahil olmamıştım. Heyecanla katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Güzel bilgilendirmeler için çok teşekkür eder, sizi blogumdaki yazılarla ilgili değerlendirmeler yapmak üzere blogumda görmekten mutluluk duyarım. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil