18 Nisan 2019 Perşembe

KARA YARISI - MAHİR ÜNSAL ERİŞ

1. Basım 2019
139 sayfa

"(...)
tekrar söylüyorum; eski hikayeler yeniden yanlış hatırlanacak,
tekrar söylüyorum; tarih en baştan yanlış 
anlaşılacak,
tekrar söylüyorum; filmin sonu bu kez de 
değişmeyecek:
seni seviyorum, hepimiz öleceğiz.
(...)"

Mahir Ünsal Eriş'i daha önce okumuşların eski bir dostla karşılaşmış gibi hissetmesine, okumamışların da yabancılamayacağı zamanları anımsamasına neden olacak kitap.

Öyle samimi, yalın, gündelik yaşam satırları...

Öykü severler kaçırmasın diyebilirim rahatlıkla.

Bir de kitaptaki hikayelerden 7 kadarı dergilerde yayınlanmış ben dergi okumadığım/okuyamadığım için bilmiyordum ama dergi okuyanlar bir yerden tanıdık geliyor diye düşünürlerse sebep bundandır.



18 yorum:

  1. Listeme ekleyeyim o zaman. Bir ara okurum. Teşekkürler tanıtım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      ben teşekkür ederim, umarım beğenirsin :)

      Sil
  2. okumadım daha yaa ama bütün şeysilerini okumayı düşünüyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      aaa ama mutlaka oku ki, seveceksin, biliyorum :D

      Sil
  3. bende yeni bitirdim hem Kara Yarısı hemi dee Sarıyaz'ı çok çok sevdim ama Sarıyaz bi tık daha önde benim gönlümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      bence de Sarıyaz bir tık daha önde :D

      Sil
  4. Hiç okumadığım bir yazar. Denk geldiğinde kitaba bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmas Koçan,
      seveceğinizi düşünüyorum:) sevgiler...

      Sil
  5. Okumadığım bir yazar... yeni bir yazarla tanışmış oldum. paylaşıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Bende eğlenceli bir kitabını okumuştum ams adını unuttum :) keyifli bir kitaptı ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı,
      keyfilidir kitapları, haydi bir gün buluşalım artık :D

      Sil
  7. yeni çıkan iki kitabını da listeye attım.
    peş peşe okumalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı,
      ben de öyle yaptım, peş peşe okudum, mutluyum :D

      Sil
  8. Samimi kitaplari severim hemmmen not aldim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      kesinlikle seveceğini düşünüyorum Derya'cığım...

      Sil