16 Mart 2018 Cuma

KAYBEDENLER KULÜBÜ YOLDA - SİNEMADA BU HAFTA


Önce FRAGMAN ı şuraya bırakayım konusunu merak edenler için.

Yönetimi ve senaryo'su Mehmet Ata Öztekin'e ait olan Kaybedenler Kulübü Yolda bu gün hem gösterime girdi hem de aynı gün kendini bize izlettirdi :D

Nejat İşler klasik çizgisinden milim kıpırdamamış ,keza yiğit Özşener , sanırım kişiliklerinden bir parça buldukları karakterler olduğundan hiç sırıtmıyorlar.

Rıza Kocaoğlu sen nasıl bir güzelliksin  :D Bazı şeyler sırf sen olduğun için içinde , bütünde daha güzel hale geliyor :D

İlk filmi neredeyse 7 yıl önce izlemişiz , o sebepten arkadaşım gidişat konusunda "nerede kalmıştık ki" den öte gidemedi , ben daha sonra da ilk filmi 1 ya da 2 kere izlediğim için oldukça hakimdim mevzuya :D

Eğer ilkini izlemediyseniz sadece müzikleri için ve tabii müthiş Akdeniz manzaraları için gidebilirsiniz .

Ağır edebi bir aşk filmi olmuş.

Sonunu çok beğendim , (feminist değilim arkadaşlar , sadece kadınların , çocukların ve hayvanların haklarını önemsiyorum )yürü be kızım demiş olabilirim bir miktar yüksek sesle hatta :D

Bize böyle ne istediğini bilen kadınlar gerek , mantığı ile hareket edebilecek kadınların olduğunu da görmek istiyoruz filmlerde ve kitaplarda .Hatta biterken kadın karakterin söylediği bir cümle vardı , onu aklımda tutabilseydim şuraya yazmak isterdim , "çok büyük aşklar bile mantıklı karar almamıza engel olamaz " gibi bir şeydi , izler de aklınızda kalırsa yazın buraya .

Bu arada filmde arada misafir oyuncu gibi görebildiğimiz tanıdık isimler var , ufak sürprizler olarak çıkıyorlar karşımıza :)

Yerli yapımlara fazlaca ağırlık verdik sanki , fragmanları izlerken haftaya yabancı bir aksiyon iyi gider diye düşündük .

Keyifli seyirleriniz olsun :D



30 yorum:

  1. Galada ki kafaları güzel halleri var benim aklımda:p Yazık,böyle bir durumda seyirci karısına çıkarılmasalarmış iyiymiş ya da profösyenel davranıp ayık kafayla mı gelselerdi acaba:/ Herkesin kendi tercihi tabı,parsonel taste icabında:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarında ,
      ben de fragmanı ararken dikkatimi çekti görüntüler , normel bence . İşler'in standart hali bu , daha önce de böyle çıkmışlığı var ekranlara :D bence de kendi seçimi , adam en azından olmadığı biri gibi davranmıyor ben bu açıdan takdir ediyorum kendisini , beyefendi taklitlerini gördükçe :D

      Sil
    2. Doğru doğru.Çok iki yüzlü iinsanlarla yaşıyoruz,sadece ünlüler dünyası değil ki anacıım :)

      Sil
    3. sunun haarikalar diyarı,
      kesinlikle :D

      Sil
  2. İlkini izlemedim, bunu da izlemedim. Yerli filmlere önyargılıyım ama çocuk ve hayvan haklarıyla ilgiliyse izlemek isterim. Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      filmde çocuk ve hayvan hakları yok ... demek istediğim kadınları azcık fala tuttuğumu görünce feminist diyorlar ya , bütün canlılara yaklaşımım aynı :D yoksa film öyle bir şey değil hatta uzaktan yakından ilgisi yok :D

      Sil
  3. Eşim izlemez, büyük ihtimalle hafta içi tek başıma izleyeceğim bu filmi:) İlkini sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer eser peker ,
      ilkini sevdiyseniz zannederim bunu daha çok seveceksiniz :D

      Sil
  4. İlkini ben de birkaç kez izledim sanırım beraber de izlemiştik :D Buna da gitmek istiyorum yalnızlığım ve ben izleriz belki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt SAlıncak,
      sırf kızın son cümlesi için bir kere de seninle izlerim , bir de olimpos için tabii :D

      Sil
  5. Bende Nejat İşler için gideceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      Aslında ben nejat sevmem ama Rıza severim :D ben de onun için izledim desem mi :D

      Sil
  6. İlkini izlemedim, izlersem belki giderim. Kadroyu seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. İlkini de izlememiştim, önce ona bakayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. İlk filmi izleyip beğenmiştim.Buna da gideyim o zaman :) Türk yapımları sinemada desteklenmeli ve daha kaliteli yapımlar yapılmalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      bunu daha çok beğeneceksin garanti ediyorum :D

      Sil
  9. Hayatta gitmem internete düşerse izlerim. Kinliyim bu adamlara.

    YanıtlaSil
  10. İzlemedim daha...
    Dün on tane falan kitap aldım ben de. :) Çok güzel kitaplar var. Ama çok kötü kitaplar da var. Klişe aşk romanları mesela... Her zaman oluyorlar. Çok satıyorlar. Kaliteli kitaplar bulmak lazım. :) :) Yaşasın okumak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAfa Dergi,
      özellikle sahaflarda sadece o dediklerinden vardı :D

      Sil
  11. Ben ilkini çok beğenmiş ve baya baya izlemiştim . Onun büyüsünü bozmamak adına izlemek istemiyorum pek aslında :)

    YanıtlaSil
  12. Merak ettiğim bir filmdi Eylem’cim 7 yıl sonra hikaye nasıl devam ediyor acaba? :)

    YanıtlaSil
  13. Kadroya bakınca film izlenir tabiki.

    YanıtlaSil
  14. nejat işleri izlemeyi seviyorum. filmden ziyade onunla ilgileniyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,
      ben de rıza için izliyorum desem :D

      Sil