31 Ocak 2016 Pazar

6-KEMİKLER ŞEHRİ- CASSANDRA CLARE

ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR I
Çeviri: Selim YENİÇERİ
1. Basım 2009
11. Basım 2015
574 Sayfa


"Sevmek yok etmekti ve sevilmek, yok edilecek olmaktı."


Kitap tahmin edebilceğiniz gibi Kerem'den .

Ben bu tür kitapları hep neler okuyor bu gençler diye merakımdan okuduğumu iddia ediyorum ya, bu defa size bir sır vermek istiyorum.

Bu kitapları okumak istememin bir diğer sebebi de okuma hızıma olan katkıları.

Evet 574 sayfa kitabı 2 günde bitirebilmek acayip motivasyon arttırıyor.

Gelelim kitaba ; Kerem seri kitapları  tek tek almayı tercih eder normalde , fakat bu kitabı okuduktan sonra gitti ve bütün kitaplarını aldı serinin.

Benim de radarlarımı açmama sebep oldu bu hareketi , ne bulmuştu da seriyi bir kerede tamamlamıştı!

Bütün yarım kitaplarıma , okunacaklarıma rağmen araya aldım , tahmin de ediyordum kitabın hızlı okunacağını.

Tahminim doğru çıktı ve iki günde bitti kitap , neresinde ne buldu bilmiyorum hala, zira kitapta bütün fantastik kahramanlar mevcut.

Kimler yok diye sormak lazım belki de .

Serinin diğer kitapları için ne zaman sıra gelecek bilemiyorum fakat akıcı , kafa dağıtıcı kitap okumak isteyenlerin ve fantastik dünya meraklılarının kaçırmaması gerektiğini biliyorum.

İçinizdeki ergen henüz sizi terk etmemişse de okuyabilecekler arasında yerinizi alabilirsiniz tabii.

Sevgiyle , kitapla kalın...




18 yorum:

  1. Çok ilginç. Benim oğlum da seri kitapları, fantastik romanları pek sever. Ama nedense bu kitabı süründürdü ve sonunda da bıraktı. Yazınızı okuyunca ben mi okusam ki dedim şimdi. :) Teşekkürler. İyi pazarlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete_the_sentences,

      ben teşekkür ederim , her birinde farklı etki yapıyor demekki, benimki seriyi bitirdi , bekliyorum, diğerlerini de okumamı istiyor :D

      Sil
  2. Serinin son kitabını bir tek okumadım. Ama ben çok beğenmiştim. Gerçi üzerinden bayağı geçti şimdi. Hatta filmi çıktı(ki çok kötüydü.) Şimdi ise dizisi yayınlanıyor. Onu da seven çok insan yok.

    Film ve dizisini es geçersen seri gerçekten çok güzel. Bence Kerem doğru olanı yapmış. Ama sizin okuyacağınız bir tür olmadığından belki de bu seriyi sevmeyebilirsiniz. Yine de aynen okuma hızında güzel bir motive oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Başar ,

      Ben her tür okurum ki :D hem de seve seve :D hele de motivasyon ekleyenleri ekstra severim :D şimdi öyle deyince diğer kitaplarını önlere doğru kaydırayım dedim de ooo, daha cherubun okumadığım bir dolu kitabı var , iyisi mi aynı sırayla devam edeyim , sevgilerimle :D

      Sil
  3. Fantastik kitaplara bayılırım, seri de çok seveni olan bir seri aslında ama ben bir türlü ısınamadım seriye. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra ünal ,

      olur mu olur , neden olmasın , kişisel bir mesele kitap beğenisi çünkü , sen seversin başkaları sevmez , başkaları sever sen sevmezsin ...

      Sil
  4. Okuma hızı için ben de yapıyorum benzer şeyler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MehtapveKitap,

      yapılır :D okuma hızı için yapılan her şey mübahtır :D

      Sil
  5. Ben isim benzerliğinden yanlışlıkla alıp sonra hediye etmiştim bu kitabı:) sipariş kazası ganimetiydi :))

    YanıtlaSil
  6. Fantastiklerden bir bu seriye el atmamıştım :D Bu arada mimlendin, dönünce cevaplamanı beklemekte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,

      temamdır alındı , anlaşıldı :D

      Sil
  7. hımmmm napsam okusam mı ki :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Fantastiklerinde gençlere hitap edenleri var. Benim küçük kız kardeşim bir vampir okulu romanına sarmıştı. Bende merak ettim bir süre ne cezbediyor diye, sonra okumayı düşündüm. Ama zaman kaybı olacak diye vazgeçtim :) İlk filmini görüp sonra romanını gördüm kitabın ama bana çok genç işi geldi ve listeden attım hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epichan,

      ben o seriyi yeğenden tırtıklayıp okudum ama bitiremedim , şimdi olsa yine okurum hiç zaman kaybı diye düşünmüyorum bazen lazım hatta , fazla gerçekçi baktığımız dünyaya fantastik bakış açısı :)

      Sil
    2. Eskiye nazaran bende fantastik ve bilim kurgu kitapları okuyorum. Ama birde gençlik için yazılanlar var onlara dayanamıyorum.

      Sil
    3. epichan,

      ardarda okumak sakıncalı bence de fakat arada okumak güzel oluyor , en güzeli ise çok kolay okunuyorlar , bir bakıyorsun 400 sayfa :D

      Sil