1 Nisan 2013 Pazartesi

YENİ KULE, KİTAPLAR , HEDİYEM:)

Eski kulem KAVGAM ile bitti:) Bakınız:)


Bu da yeni kulem:)
Sağdan sola okumayı düşünüyorum ki ilk kitabım da en sağdaki , zaten blogda kavgam'dan sonra okuyorum yazan kitap:)Yani aslında okumaya başladım:)

Ama bu kuleye ilave bir kitap var:)
Günay GAFUR'un kitabına kavuşmama KİTAPLIK GÜNCESİ vesile oldu .

Blogunda yaptığı çekilişin talihlisiydim ve:)
İsmime imzalı kitap için çok mutlu oldum , Bestemina'ya ve Günay GAFUR'a tekrar teşekkürler:)

Dolayısı ile bu kitap ta yukarıdaki kulede yerini aldı , çünkü bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum:)

Bu arada bu yıl, her ay için Türkçe Öğretmeni oğlumun sınıfına bir kitap öneriyor , elimizde olmayan kitabın siparişi verilirken annesini de unutmuyoruz:)
Bir iki güncel kitabı sepete atıyoruz:)
Ve çok MUTLU oluyoruz:)

Bunları yukarıdaki kuleme eklemiyorum , çünkü elimde başka kitaplar da var ve bunları da kullanarak yeni kuleler oluşturacağım.

28 yorum:

  1. Valla kule-bina inşaatında TOKİ'ye taş çıkartıyorsunuz :) Maşallah...
    Okuyacak kitabınız bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş , teşekkür ederim .Evet Toki'ye ulaşmaya çalışıyorum ama , yok ya onlara yetişemem ben.Kitaplarım hiç bitmesin , elimde hep okunmayı bekleyen kitaplarım /-ız olsun:)

      Sil
  2. benimki kule olmaktan çıktı ağaoğlu mywolrd gibi site oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş canım ya , var benimde daha iki kat çıkacak kitabım ama keşke daha çok olsa da gözüm mü doysa ne:))

      Sil
  3. Kuleler azalacağına artıyor bendeki gibi :)
    Keyifli okumalar canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman hep artsın belki benim gözüm de doyar:)

      Sil
  4. Kitapların çok güzel. keyifli okumalar canımcım.

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum kitap kulelerine. :)
    İçlerinde benimde okumak istediklerim var.
    İyi ve keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  6. benimde kuleler aşmış durumda...
    keyifle okuyun;)

    YanıtlaSil
  7. hihi yani her fırsatta kitap alıyorsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen deep ya, keşke daha fazla alsam, alabilsem , :))Aç gözlüyüm napayım :)

      Sil
  8. Harika :) kitap kulerini hızla eritiyorsun bravo diyorum. Çok iyi kitaplar var keyifli okumalar diliyorum :) Gölgesizlerin Tutkulu Dansını merak ediyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler , onu ben de merak ediyorum:)

      Sil
  9. kulelerinin daimi olmasini bu konuda tokininde agaoglununda sende gozu kalmasi dilegiyle eylemcim :)))

    YanıtlaSil
  10. Kuleler hiç bitmesin darısı başıma :-)

    YanıtlaSil
  11. hızına erişmeye imkan yok doğrusu.. bravo -yine- :)
    özeniyorum çok..
    nefis görünüyor kulelerin
    bir cazipler ki
    o derece yani

    güzel okumalar :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller :) Keyifle bir solukta okunsunlar. Şansın daim olsun canım.

    YanıtlaSil