27 Temmuz 2021 Salı

FRANSIZ ÖPÜCÜĞÜ- KRISTEN HARMEL

 


Sevgili blog takip eden bloguma hoş geldin :D
Bitirmiş olduğum bu kitap için diyebilirim ki;
Turkuvaz kitaptan çıkan kitap 299 sayfa, The Art of French Kissing orijinal adı ve Tuğçe Ayteş'in çevirmenliğinde basılmış. 

    Aslında fazlaca romantik bir hikaye olsa da (bir kısmı Paris ' te geçiyor nasıl olmasın) çok akıcı yazılmış,  çok hoş anlatılmış bir arka plan olsa da çok gerçekliği olma şansı olmadığından belki de beni vurup geçmedi. 
    Gerçekliği yok derken, fantastik ya da ütopik demek istemiyorum ama kişiler bazında bakıldığında her gün karşılaşabileceğiniz bir aşk hikayesi değil anlatılan, ha imkansız da değil :D
    Yine de özellikle Fransa betimlemeleri ve yer tanıtımları bakımından oldukça zengin olduğunu belirtmek isterim, bilhassa Fransaya ilgili iseniz okumanız hoş bir tat verebilir.
    Çok sıcak olan şu yaz günlerinde buharlaşmadan yapacağınız keyifli okumalar dilerim, sağlıkla kalın.


10 yorum:

  1. şöyle Fransız temalı hafif bir aşk romanı iyi gider gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      bu haftaya da iyi gelecek bir film önerim olabilse keşke…

      Sil
  2. Bazı aşk hikayelerini okumak keyifli oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      ben genel olarak aşk temasını seviyorum sanırım :D

      Sil
  3. Fransa'da geçiyor ise okumaya değer sanki. Kitap çok tanıdık geliyor fakat okumadığıma eminim. Merakıma yenik düşerek okuyacaklarım arasına aldım bile. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      ben teşekkür ederim yorumsuz geçmediğiniz için, Fransa evet aslında pek çok kişinin yumuşak karnı, zayıf noktası, gidilesi yerler listelerinin ilk sırası, ben o kadar etkilenmiyorum nedense ama yine de Fransızca öğrenmeyi çok isterim mesela, :D

      Sil
  4. Aklıma Anna ve Fransız Öpücüğü kitabı geldi. O kitap çok hoşuma gitmişti Eylem. Okumadıysan tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      okudum mu acep hiç bilemedim ki, ama bakayım bi, teşekkür ederim :D

      Sil
  5. İnstagrama paylaşım yaptığında not almıştım:))) Çok merak ediyorum, alınacaklar listesinde:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      bir instagram arkadaşımı buldum sanki :D senin de yüreğine sağlık, teşekkür ederim

      Sil